Gå til innhold

2007 honda crv rustproblemer

Ranger emnet

Aldrimerhonda

Anbefalte innlegg

Kjøpte en Honda crv 2007 mod for et år siden, meget pen bil med komplett servicehistorikk og 130000 km.

Hadde i forkant lest uttallige tester om hvor bra denne bilen var. Etter at jeg hadde hatt bilen i 3 mnd startet de første problemene. Dieselpartikkelfilter ville ikke regenerere, el speil levde sitt eget liv. gikk inn og ut ettersom....

Jeg kontaktet Honda og forsøkte å få dekket noe av dette på garanti, men ble blankt avvist pga at bilen tidligere hadde gått i næring(leasing).

Videre dukket det opp flere problemer. Måtte blant annet bytte clutsj, noe som Honda innrømmet hadde vært en svakhet på noen modeller.

Flere problemer dukket opp etter hvert, og siste var at jeg oppdaget at innfestingsplate/ føring til sidevindu på førerside var nærmest helt opprustet( se bilder). Jeg kontaktet igjen Honda for å forsøke å få dekket dette på rustgarant ettersom de skryter av 12 års garanti mot gjennomrustning, men svaret her var da at dette ikke ble dekket av rustgaranti ettersom denne delen ikke var å betrakte som en del av bilens karrosseri, og da også selvfølgelig at bilen var gått i næring. Her mener Honda antakelig at biler som er gått i næring også kommer til å ruste mer, og da også skal være unntatt deres rustgaranti.

Jeg er meget skuffet over de tilbakemeldingene jeg har fått fra Honda, og lurer på om det er andre som har opplevd liknende problemer med Honda.:wonder:

post-62117-13804853195739_thumb.jpg

post-62117-13804853195828_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider