daniesands Skrevet Mars 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 Heisann! Jeg har da fått kjøpt noen tåkelys hos en kompis av meg siden han ikke har passat lengre. Disse vil da ikke virke når jeg kobler dem til. - Har prøvet å koble dem til men lys kommer det ikke. - Prøvet på batteriet og på 12v kabelen til forsterkeren. - Til og med testet inni bilen. Slik ser dem ut: Litt usikker her, men skal det kobles på begge ledninger fra ledningsnettet (orginale) eller bare på den ene av dem? Hmm Takk for svar! :) Siter 1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 har du orginalt grøftlys oppsett framme i fangeren og lysbryteren med bryteren til tåkelys framme og bak? Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg