commodus Skrevet Mars 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 Et sikkert vårtegn? Når menn i midtlivskrisa oljer seg inn i babyolje for å få på seg sykkeldressen som såvidt passet ifjord, å trøkker i vei, midt i veien. Møkkafolk Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Mars 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 Det begynnar å bli vår, men ikkje heilt endå. Det er endå ei stund til dei skal kjøre lort og eg får prøve den nye plogen. Graset er brunt, men det begynnar å bli litt grønt. Og så har vipene og måkene komt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 Jeg var på skitur i dag. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Mars 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2011 har leita fram sommerhjula for lengst :) Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2011 Snødde her idag... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2011 Kom snø her og. Skjønner ikke at folk snakker om vår nå.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2011 Vår?? Hvor da?? 15 cm NYSNØ her idag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 poenget med posten var vel egentlig bare det at et tegn på våren var det med krekselige eldre menn i alt for tranger klæs^^ Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Syklister er helt greit for meg. De jeg blir skikkelig forbanna på er de som går på rulleski, og bruker HELE veibanen.. Enda godt de ikke kommer før i juni! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Syklister er helt greit for meg. De jeg blir skikkelig forbanna på er de som går på rulleski, og bruker HELE veibanen.. Enda godt de ikke kommer før i juni! og det gjør ikke disse Når menn i midtlivskrisa oljer seg inn i babyolje for å få på seg sykkeldressen som såvidt passet ifjord, å trøkker i vei, midt i veien. Møkkafolk spesielt når dem er 2 eller flere, virker som det er om og gjøre og kjøre 3 i bredden og blir overasket når det kommer biler. hmm skal vi flytte oss nei vi er mykere trafikkkanter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Vår ja, lenge til syklistene kommer hit..... :D Tatt igår. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Snart på tide med vårstell ja. :polish: Vasker alltid bilen for hånd. Men i dag valgte jeg å ta gullvasken hos shell for å få full vask med underspyling. Herregud så mye riper den lagde, tykke riper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 hysj! ikke jinx været... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Et sikkert vårtegn? Når menn i midtlivskrisa oljer seg inn i babyolje for å få på seg sykkeldressen som såvidt passet ifjord, å trøkker i vei, midt i veien. Møkkafolk De der har vi hele året rundt på Kongsberg..Uansett hvor mye snø det er eller hvor kaldt det er.Sykler gjøre dem året rundt. Erre glatt å snø så erre på med piggdekk på sykkeln og ligger midt i veien og skaper farlig situasjoner..!! Folk er klin gærne.. Men så er jo tross alt Kongsberg sykkelby sier dem..!! Ikke spør meg,jeg har bil og hater syklister :P Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 og det gjør ikke disse spesielt når dem er 2 eller flere, virker som det er om og gjøre og kjøre 3 i bredden og blir overasket når det kommer biler. hmm skal vi flytte oss nei vi er mykere trafikkkanter Syklister holder både høyere fart og bruker mindre plass enn rulleskiløpere. Tre syklister tar omtrent like stor plass som en rulleskiløper. Jeg er ikke i tvil om hva som er verst.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg