Gå til innhold

Roadkills.NB: Sterke bilder for svake sjeler!

Ranger emnet

FOBO

Anbefalte innlegg

• Svar 347
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by LupoB0Y

Hahaha.. tråden er jo helt sjef.

Kjørte på en måke eller en eller annen svær hvit fugl på tjøme i sommer.. Den traff b-stolpen med hodet, og den ene vingen dekket nesten hele frontruta.. Jeg hørte den skrek idet det smalt, og så dreit den på seg.. (eller om det var innmat)

Uansett.. vi lo oss ihjel, rygget tilbake for å se på den, men kom til å rygge over den istedet.. da lo vi enda mer, og bannet for at vi ikke filmet sekvensen.. :D

Hadde jeg sett du kjøre over en fugl, rygge over den og stå der og le.. jeg hadde banket deg så %#%# så du måtte bruke rullestol resten av livet...IDIOT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen...nok en gang, for dere som ikke har fått det med seg: dette er IKKE noe som skjer med vilje og viten, dette er ting som skjer noen ganger, at man treffer dyr, fugler osv med bilen på veien. Det at de rygget over den måka, var kanskje det beste, siden den var skadd og kanskje hadde brukket en vinge.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hondaen

Hadde jeg sett du kjøre over en fugl, rygge over den og stå der og le.. jeg hadde banket deg så %#%# så du måtte bruke rullestol resten av livet...IDIOT!

Du hadde banket meg opp fordi jeg kjørte på en fugl?

Tror du har alvorlige problemer, kamerat.. :rolleyes:

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hondaen : kan du være så grei å holde det for deg selv? Dette er en post for oss ustabile personer som liker å le av slikt. Og ikke dem som ikke liker det.

Det er mye i Verden jeg ikke liker. Men jeg gjør ikke noe med det. For jeg kan ikke endre alt som skjer i verden. OM jeg så ville. =)

Så jeg blander meg ikke.

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Legg merke til at fronten på bilen er hel. Den har altså ikke truffet der. Dette er hva som skjedde:

.....Well these are pics of a more freak occurence; the deer had jumped off a highway bridge because it was scared by an oncoming car, and then crashed into the windshield of that car on the road below.

post-311-13804850398196_thumb.jpg

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider