Gå til innhold

Roadkills.NB: Sterke bilder for svake sjeler!

Ranger emnet

FOBO

Anbefalte innlegg

Jeg vet selv hvordan det er å kjøre på dyr. Det er ikke så jævli morro. Kjørte på et rådyr for en mnd. eller to siden. Sto ikke akkurat og lo om du skjønner hva jeg mener... noen roadkills kan kanskje ha et komisk innslag, men for min egen del braser jeg ikke ut i latter når jeg ser en flat katte med innvollene lagt utover asfalten. Vi mistet en gang hunden vår da den ble påkjørt og drept. Det var helt tragisk. Hele familien bare stod og grein og grein.. et av mine værste minner noen sinne. Mon tro hva som kunne skjedd om en idiot hadde kommet ut på trappa og ledd av det hele. boxing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 347
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Krissa

En kamerat kjørte på en katte her om da'n. Han hadde ganske god fart og katta ble ganske most.. :D Det så helt jævlig ut og vi lo så vi holdt på å stryke med :D:D

Jeg legger ut link her, så kan de som hater disse bildene læ være å trykke...

Stein dau katte

Du og din kamerat er noen d****sekker begge to. :mad:

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RX-7

Helt jævla enig!!

Greit nok at uhell skjer, men hvis dere skal more dere på stakkars uvitende dyrs bekostning, og i tillegg ta bilder av det, for så og skryte av at dyret blei helt most og dere bare lo..

Sånne folk med den typen humor skulle vært stengt ute fra forumet sier nå i allefall jeg!

mvh

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere ha STORE temaer som syns det er gøy se på disse bildene. hva er det med dere? hatt en slitsom barndom ellerno..?? dere kan jo gratulere foreldrene deres får å lært dere gode holdninger. pointet er at man skal ikke lage underholdning på stakkars dyrs bekostning..

"all mans superiority can not shatter this hard fact: in suffering animals are our equals"

GOD SOMMER apekatter!

2001 Audi S3

X-1992 Golf VR6

X-1995 Golf VR6

X-1986 Golf GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på tide med nye bilder her...

har sett at mange folk sier "shit happens". veeeeel... her er endelig beviset.

historien: meg og to venner skulle kjøre fra oslo til bergen i påskeferien 2002. litt utenfor hønefoss så møter vi på en elg som glemte å se begge veier før den krysset veien...

begynner i det små:

primera1.jpg

lurer på hvor elgen traff...?

primera2.jpg

som dere ser, så var ikke elgen sulten da dette skjedde...

primera3.jpg

hvordan får man til dette...?

primera4.jpg

et par wunderbaum og litt støvesuging, så er den så fin som ny..

primera5.jpg

legg merke til at det er en stasjonsvogn

primera6.jpg

jepp...

primera7.jpg

jeg vil også takke CesiuM_e for hosting av bilder :D

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

Å fy faen!!!! Lurer på åssen folket inne i bilen så ut etter det der?!?! (Eller hvordan det gikk med de da seff)

du kommer ikke til å tro det, men vi gikk alle 3 ut av bilen med bare mindre sår og kuttskader. værre var det med henne baki. møkka som kom forbi meg og han som eide bilen, traff hun i baksetet og fordelte seg pent rundt i bilen...

det er flere bilder av ulykken der jeg og han som eide bilen står ved veien, dekket med "div" men det er litt vanskelig å få tak i de for øyeblikket. jobber med saken og de blir postet så snart som mulig.

* suzuki GSX-R 750 '92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RX-7

For å være ærlig så driter jeg i hva du syns. Var ingen som akkurat kjørte på'n med vilje, for da er du drittsekk.

Om jeg vil le av dette må jeg vel få lov til det. La være å gå inn på tråden om du vil slippe å se, du viste vel hva roadkills var før du trykket? (eller?) Vi ubalanserte som ler av makabre ting må vel også ha en tråd med "underholdene innhold" :D

Er jo selvfølgelig helt feil å knerte ei katte for moro skyld, men nå var det allikevel skjedd, og da må jo vi få le om vi vil. Du er sikkert ikke no englebarn sjæl :D

Bil er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by porsche_dude

du kommer ikke til å tro det, men vi gikk alle 3 ut av bilen med bare mindre sår og kuttskader. værre var det med henne baki. møkka som kom forbi meg og han som eide bilen, traff hun i baksetet og fordelte seg pent rundt i bilen...

det er flere bilder av ulykken der jeg og han som eide bilen står ved veien, dekket med "div" men det er litt vanskelig å få tak i de for øyeblikket. jobber med saken og de blir postet så snart som mulig.

ER ALT DET DER DRIT?

????

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

ER ALT DET DER DRIT?

????

det er det. :D

jeg blir mobba av og til... "du er den eneste jeg kjenner som har rævkjørt en elg"

* suzuki GSX-R 750 '92

Lenke til kommentar
Del på andre sider