Gå til innhold

Roadkills.NB: Sterke bilder for svake sjeler!

Ranger emnet

FOBO

Anbefalte innlegg

Denne var ny for meg ?

Har du noen mer konktret "Lovverk" på dette... Link eller noe..

Eneste jeg vet når det gjelder dette er at dersom du har kasko og det blir ulykke med dyr (viltskader) så mister man ikke bonus eller må betale egenandel...

Skal sjekke det opp. Kan banne på at jeg har lest om det ett eller annet sted. Kan jo hende de er meg som drømmer og da, men. skal sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • Svar 347
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Denne er i drøyeste laget:

Her er det MYE guffe, bare så det er sagt!

http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=10275

Mulig noen har posta den før, men linja var treg her nå, så jeg gadd ikke å bla meg igjennom 13 sider med kongelig svada.

Fyyy faen :eek:

Dr_S, det er nok dyret som ble presset gjennom frontruten som ligger der ;P Vanskelig å se hvilket dyr det er da.. :P

Moren til han som er sammen med søstra mi kjørte på en elg her om dagen.. Sånn så bilen ut..:

bil6jt.png

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Hahaha.. tråden er jo helt sjef.

Kjørte på en måke eller en eller annen svær hvit fugl på tjøme i sommer.. Den traff b-stolpen med hodet, og den ene vingen dekket nesten hele frontruta.. Jeg hørte den skrek idet det smalt, og så dreit den på seg.. (eller om det var innmat)

Uansett.. vi lo oss ihjel, rygget tilbake for å se på den, men kom til å rygge over den istedet.. da lo vi enda mer, og bannet for at vi ikke filmet sekvensen.. :D

Haha lol. akuratt sånn skal det være

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det jeg tenkte på ;) Men den glassbiten der..

image004.jpg

Hvor kommer den fra liksom?

er det ikke sånn teit "vindaskjerm" ting bak når en har taket nede da? sett det på endel biler.. sikkert noe samme ulla her..

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Never underestemate stupidity.

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider