Gå til innhold

Roadkills.NB: Sterke bilder for svake sjeler!

Ranger emnet

FOBO

Anbefalte innlegg

Ja. Utrolig smart sagt. Stort bedre går det ikke ann å få sagt det....

Et liv er et liv. Rart at det er mange som ikke skjønner det. Enkelte synes faktisk det er gøy å ta liv/plage dyr. Derfor har man foreldre som tidlig tar tak i slikt og skiller mellom rett og galt.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 347
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poenget er jo at folka her kjører jo ikke over katta for moroa i det. Det er et uhell, og når det har skjedd så er det ikke noe å gjøre med det.

Når noen har kjørt av veien og ødelagt bilen sin, og legger ut bilder av vraket her, så blir du jo ikke sur fordi vedkommne ødelegger biler :drive2

-Krissa

Bil er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser denne tråden igjen, så må jeg nesten legge ut bilde av ei flaggermus jeg og en kamerat fikk i spelen, og den hengte seg faktisk fast, så måtte stoppe på en bensinstasjon i drammen, og pirke den av..

totalt lattis da.. dumme mus

bat.jpg

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er faktisk så dum at den er ute og flyr i mørket...BLIND :) Men hva er "spelen"?

Spelen = speilet.. hehe

Bor i ei lita bygd, noen ganger er det vansklig å "snakke" :)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Vet jeg gjør motsatt av det jeg vil frem til nå men jeg blir nesten sinna jeg når jeg går inn på en bilde tråd og ender opp med så mye piss poster som ikke har noe der å gjøre. ALLE har forstått at noen ikke synes denne tråden er noe serlig så hvis DU mener det? IKKE les eller skriv noe her så vi som vil se bilder kan gjøre det uten å måtte scrolle over alle de teite utsagnene deres.

Takk for meg!

On Topp:

Har fått en spurv i hjelmen når jeg kjørte MC i 120. Den veier ikke mange gramma men fy faen å det smalt og jeg hadde vondt i nakken etterpå. Har også kjørt over en hare. Traff den midt på dekket så hele hjulbuen var rød og full av pels. Har desverre ingen bilder av noen av disse.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjørte over en halvdød måke på scooter engang, hørte liksom at det knaste pluss at det var sånn "mykt" å kjøre over.. trodde jeg skulle spy, mye mulig fordi det jeg er mest redd for i hele verden er fugl!

OT: fikk en veps inni hjelmen engang jeg kjørte scooter, det var litt noia :)

1999 -Audi tt 1,8 turbo

1988 -Audi 100 2,3l (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 år gammel tråd faktisk :P

Jeg har aldri opplevd noe roadkill, men så har jeg bare vært på veien i 4 måneder. Det skjer nok en gang, bare håper at det ikke skjer noe med bilen..

Og til deg som skulle sende mail til Natur å Ungdom/Redd verden/Spis frukt/Kjøtt er mord/Dyrevennene/Keikomaterne/Speidergjengen: HOLD KJEFT. Du har ikke NOE konstruktivt å komme med til denne tråden. ALT du har gjort er å syte, å whine å klage over noe som SKJER. Om du ikke liker innholdet i tråden, ikke les. Det er ikke vanskeligere.

Her er det ikke snakk om at en gjeng bilgærne psykopater setter seg i bilen på JAKT etter dyr, det er snakk om et hendig uhell, ting de ikke kan gjøre stort med. Vi er ikke halvgale psykopater som tenner på døde dyr, tvert i mot.

MEN!

Når det først har skjedd, hvorfor ikke ta bilder?

Om du vraker bilen din, så tar du bilder. Det er ikke et hyggelig syn, det er ikke pent, men du ser på det. Når det først har skjedd, hvorfor ikke?

Gud bedre. Din type irriterer meg, så intenst mye. "Ånei! En død fugl!". Voks opp, dette er livet for faen. Ting skjer i den ekte verden. Fugler dør, mennesker dør og bygninger kollapser. Og om du tror at dine venner i Natur og Ungdom kan gjøre noe med det, så tar du faen meg feil. Du kan ikke gjøre en DRITT med verden. De som tror det er naive drittunger.

Nok sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

informativ tråd.. kurrant og se hva det minste dyr kan gjøre av skader på bilen din... selv har jeg kjørt på et handfull med fugler og en hare...

men nok om det.. post i vei :) (og til dere som vil klage.. ikke gidd.. mye er ikke pent.. men ofte informativt)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så syk i huet at jeg ler meg i ihjel når dyr blir drept. Du er tydeligvis ikke helt god i toppen. Hadde du ledd like godt hvis det hadde vært et menneske? Da hadde du ligget tynt ann.

eller bare du som har mangel på humor.? det er jo sikkert ingen som har gjort dette med vilje da.. kan vel ikkehelt sammenligne en fulg med et menneske eller.? babyhmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider