Gå til innhold

Roadkills.NB: Sterke bilder for svake sjeler!

Ranger emnet

FOBO

Anbefalte innlegg

• Svar 347
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 1 month later...

på vei gjennom oslo igår rundt klokka 20.30 så jeg en sølv toyota rav4 som hadde frontkollidert med en stor elg..Ikke rart folk ofte dør når de kræsjer med en sånn en..fytti granskauen så stor!

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok 2 fugler i sverige på søndag. Gadd ikke stoppe å ta bilder men bertil o steen fikk igjen en leiebil i dag med bulk i panseret og en knekt grill full av fjær. Det som var litt sprøtt var at jeg først traff den ene og mens vi lo og snakket om hva faen som egentlig skjedde så kom en ny og fløy rett ut foran bilen og inn i grillen. Så jeg tok 2 fugler på under 1 km.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, vi er flere som har drevet regulering av den svenske viltbestanden skjønner jeg, her er mine bidrag:

Først gikk grillen i møte med ei rype:

ryp1ax8.jpg

Deretter fikk høyre framlykt nærbesøk av ei Røy (som vi av en eller annen grunn ikke tok bilde av):

ry1cy4.jpg

Får legge til at bilen skulle transporteres fra sør til nord-norge for eier. Han tok det heldigvis pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooshit

Hefitige de der limax.

Selv har jeg kjørt ihjel en flaggermus, på vei gjennom sverige det og.

Sitter fast bak frontlyset, har ikke tatt bilde av den enda.

Begynner vel å bli inntørket nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...
Det som VIRKELIG er dumt er å si du skal knekke fingre å tær, på noen du ikke har møtt enda!!!!!!!!!

Å kjøre på dyr er shit happens. Å legge det ut på nettet for å ha det gøy eller skryte etterpå er ikke shit happens.

Å knekke fingrer & tær på en eller annen idiot er enklere når man ikke kjenner hans trøstesløse bakgrunn.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en del groteskte bilder her, ja.

Selv har jeg ikke tatt så veldig mye. Men det ble vel et par tusen insekter på tur til og fra Mo i Rana i helgen, samt en fugl. Insektene liker visst gule biler, og fuglen bøyde gitteret i frontfangeren, la igjen noen fjær og kom flyvende ut bak.

Var også farlig nære en elg på vei gjennom Østerdalen. Bilen som lå et stykke foran satte på nødblink, og jeg tenkte han syns jeg lå for nære med fjernlys, så jeg skrudde de av. Plutselig hørte jeg han som satt på rope: "ELG!" Skvatt rimelig heftig der, ja.

Et par mil senere så jeg en SUV av noe slag som hadde truffet en av kompisene til han vi bomma på. Jeg er glad vi ikke traff den med en Calibra, for å si det sånn!

fotoklubben - member #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste bare de 4 første sidene med 98% OT, så sikkert noen som har skrevet det samme før.

Men hensikten med tråden var kanskje ikke å vise hvor morsomt det er å kjøre over dyr, men å vise hvordan det kan gå hvis man er uheldig.

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...