Gå til innhold

Roadkills.NB: Sterke bilder for svake sjeler!

Ranger emnet

FOBO

Anbefalte innlegg

Bildene eksisterer nå allikevel. Galgenhumor, javel, men det er "faktisk" bilrelatert og minner oss alle på at man bør holde øynene på veien - ikke på cd'spilleren ;)

Hvis dere ikke liker bildene er det vel bare å la være å titte da vel ? Så lenge det er bilrelatert har det en plass her på forumet !

Keep'em comin' :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 347
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Jonte

man går FAEN ikke inn for å kjøre på en katt, en elg, eller noe som helst.

går man inn for og treffe en elg har man nok mer ett dødsønske enn og ha noe og skryte av.. ;) er ellers helt enig med deg..

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay ! et par ting her !

Det er faktisk noen her inne som er meget glad i dyr ! (meg selv inkludert) Hvis noen hadde kjørt over katta mi... og driti i det ! dvs.. bare latt den ligge ! og jeg hadde funnet ut hvem det var.. da ville jeg stikki opp til vedkommende mitt i natten, hatt med meg den praktiske 9kg hakka jeg har ! og tred den ned i pansret på bilen din ! vedkommende hadde kansje sluppet unna med og hilse på Wilson ! kammeraten min ! (wilson er en av de største produsentene av balltrer)

vel.. når det kommer til dette så er det ingen av dere som burde å utfordre meg !!!

faens helvetes idioter som tror det er kult å kjøre på dyr ! hus dyr eller ikke !!!! :mad: :mad: :mad: :mad: anger2 anger2 anger2 anger2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

okay ! et par ting her !

faens helvetes idioter som tror det er kult å kjøre på dyr ! hus dyr eller ikke !!!! :mad: :mad: :mad: :mad: anger2 anger2 anger2 anger2

Hvor faen får du dette fra da??? Våkn opp nå! Har noen sagt at det er kult å kjøre på dyr her ? doh NEI, men når det allikevel har skjedd - hva er poenget med å ikke vise frem bildene. Ser du ikke det interessante aspektet med bildene så la være å se på dem da!! Er det sååå vanskelig

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

okay ! et par ting her !

Det er faktisk noen her inne som er meget glad i dyr ! (meg selv inkludert) Hvis noen hadde kjørt over katta mi... og driti i det ! dvs.. bare latt den ligge ! og jeg hadde funnet ut hvem det var.. da ville jeg stikki opp til vedkommende mitt i natten, hatt med meg den praktiske 9kg hakka jeg har ! og tred den ned i pansret på bilen din ! vedkommende hadde kansje sluppet unna med og hilse på Wilson ! kammeraten min ! (wilson er en av de største produsentene av balltrer)

vel.. når det kommer til dette så er det ingen av dere som burde å utfordre meg !!!

Tviler på at noen med hjernen sånn noenlunde inntakt driver å sikter på katter, men alikevel hender det at katter blir påkjørt, faktisk. Vi snakker om UHELL... Regner med de fleste her inne har respekt for andres kjæledyr, og at du har mer respekt for andres eiendom enn du uttaler her. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Bildene eksisterer nå allikevel. Galgenhumor, javel, men det er "faktisk" bilrelatert og minner oss alle på at man bør holde øynene på veien - ikke på cd'spilleren ;)

Hvis dere ikke liker bildene er det vel bare å la være å titte da vel ? Så lenge det er bilrelatert har det en plass her på forumet !

Keep'em comin' :D

Bildene er akkurat like "bilrelaterte" som om jeg skulle lagt ut et bilde av et hode jeg hadde skutt i filler på et våpenforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider