Espen89 Skrevet Mars 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 Hei. Jeg skal skifte manifoldpakning på min 88 mod Golf 2 GTI 8V, men har fått beskjed om att jeg trenger ett spesielt verktøy for å få manifolden av motoren. Noen som har tips til hvordan jeg kan gjøre dette? På forhånd takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 om du tenker på og skille downpipe fra eksosmanifolden (den dass skåla som det så fint heter) så selger de verktøy til denne på biltema for rudnt 300,- :) genialt verktøy husk og kjøp nye Cklemmer når du monterer igjen sammen med ny pakning mellom manifold og downpipe :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen89 Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2011 Tenkte på den dass skåla ja :P da skal jeg prøve på det :) Takk for hjelpen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg