Gå til innhold

ØK: Volvo 940 Turbo

Ranger emnet

masterV

Anbefalte innlegg

Etter å ha blitt påkjørt og fått bilen kondemnert, ønsker jeg å kjøpe en 940 turbo i grei stand.

Maxpris opp til rundt 40 000,-

Helst ikke gått mer enn 300 000, helst manuell. Årsmodell, sedan/stasjonsvogn, farge er likegyldig.

Litt småfiks er ingen problem. Bor selv i Nordland, men reiser gjerne litt for en bil.

Haster! :) Ta kontakt om du har en, eller vet av en 940 som kan være av interesse.

Bilder kan sendes på mail, vid_ar_92@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. har en 1995 mod 940 turbo te salgs. 99% rustfri. lakkert oppigjen i lazerblå for 1 og et halvt år siden. sedan m47 gir kasse. grått stoff intr. org bakvinge takvinge øyelokk. vite blink rundt hele. karross har rulla 568ooo men motor å gir har gått 235 000. har kviteringer på 100 000 som er gjort oppigjenom. mesteparten er gjort hos volvo. er litt små fiks på den. skal på eu i sommer. er 2 slitte foringer forran. støtdempre bak begynner å bli slitte, tror de går igjenomm eu. lambda lampe lyser. ny lambda følger me. er chippa både bensin å teningshjerne. (gullboks) lekker litt olje av retur på turbo. er bare å bytte ei slangeklemme:) 15" vinter, turbo felger. 17" sommer kommer på maks 3-4000 å få den igjenom eu, den skal inn seinest juni. selges da jeg har kjøpt nyere bil å ikke har plass te den lenger. kunne eu ok den selv å forlangt mere for den men har ikke tid pga jobb, selges for 30 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder til i sigdal ca 8 mil oppafor drammen, men kan kjøre bilen te trondheim vist du skulle finne ut at du har lyst på den. den er etter min mening god å kjøre ikke vinglete eller noe.klonker litt pga de 2 foringene forran. bærer absolutt ikke preg av km. bilen har blitt tatt godt vare på. eneste som ikke er pent er takvingen, den er dessverre litt ripete da den falt av pga feil lim første gang jeg satte den på:( har flere kompiser me 940 å kikka på en del av dem før jeg kjøpte denna. å den både er å ser bedre ut enn mange som har gått knappe 200 000km.

har en nabo som er mekaniker hos meca. han hadde bilen inn hos seg for å kikke over den å prøvekjørte den å nevnte de feil jeg har sagt. skulle ikke være noe mere galt i følge han. det er vel å merke gjort i hans private garasje men siden han jobber me eu kontroller å slikt går jeg utfra at det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider