cannabiz Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Hei jeg tenkte nå at jeg skal sote rutene på bilen min hos et firma som gjør dette skikkelig bilen er en grønn metalic nissan almera 2000 mod (n15) så lurte jeg på hviolken film/farge som blir penest eller hva dere synes blir best hvilken styrke jeg burde ha (personlig mener jeg at det skal sotes betydelig svart) altså relativt mørk men ikke helt volvo 240/granada svart heller ;) lurer selfølgelig også på om det er noen her inne som har erfaring eller hvet om et firma som ikke tar så mye for dette,elelr minst mulig. jeg skal sote hele veien rundt i samme farge,men selfølgelig ikke frontruta. er det noen her inne som kan ta på seg jobben? håper på mange hjelpsomme svar. Mvh kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cannabiz Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 da heg jeg fått pris på 3000 på solfilmsgruppen med sungard film, denne leveres med 5års garanti. 3200,- fra reklameservice i hønefoss med 3M panther CS bilrutefilm med 10 års garanti). hvem av disse tilbudene er best,hvilken solfilm vil se best ut på min almera 2000 model? N 15 m grønn metalic? fint om noen kan hjelpe meg litt her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 kan likegodt bruke pengene som dasspapir...er latterlig dyrt...gjør det selv eller hør med private... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cannabiz Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 tenkte å få gjort dette så det ser litt pent ut og da er det uaktuelt å gjøre det selv. og det er ingen her som kan eller hvet om noen som kan så. egentlig er ikke det en så dyr pris ,mange firmaer som tar 5000 og mer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 ta ut rutene og prøv deg frem...kunsten er og bruke MASSE såpevann og få rutene så rene som overhode mulig=) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Tror du sparer inn pengene selv om du kjøper nok til 3 runder og gjør det selv:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cannabiz Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 for det første er det en masse jobb og ta ut rutene forran,for det andre så går det ikke å ta ut rutene bak eller bakruta,har gjort dette før med dårlige resultater. men hvem av disse tilbudene er egentlig best? de på lørenskog tar 3000 og har 5 års garanti og flere typer filmer de i hønefoss tar 3200 (egentlig mer,men slipper momsen siden de glemte å opplyse om dette) en type svart film og 10 års garanti. hm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mars 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 du MÅ ikke ta ut rutene... jeg har sotet flere biler med rutene i... masse jobb? vaske ruten, spraye på såpevann, stryke ut film, la tørke... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cannabiz Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 så da fikser du dette på mandag da? skal ha det pent jeg,og kjenner meg selv såpass at det blir ikke pent om jeg så står der helt til høsten og banner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonhad Skrevet Mars 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 om du absolutt skal ha gjort dette hos firma hadde nok jeg gått for de som ga deg et tilbud på 3 laken, så kan du velge film selv ! men du sparer mye om du kjøper film selv, bruker store mengder såpevann og litt tid :) Siter 96` Golf GTI 16V 88` Volvo 740 tic ( solgt ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg