Gå til innhold

pink floyd golf3..??

Ranger emnet

Mandel

Anbefalte innlegg

Etter at mitt andre forsøk på og kjøpe golf3 også gikk rett i dass, har jeg endelig funnet en som både ser og virker bra ut.

Det er en golf 3 1,8 liter pink floyd, fra 1995, den har 98000 på tellern og er jentekjørt. Så til tingene jeg lurer på;

logoene med pink floyd utvendig på bilen, er disse klistremerker som går og ta av?

(er så stygt med de pink floyd logoene rundtom)

Når det er hengerfeste på bilen, er dette avtagbart? eller kan det skrues av? må jeg frem med vinkelsliperen?

og til slutt, hva burde jeg se etter når jeg drar og ser på bilen? ??

Mvh >Fredrik

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du har kanskje lest tråden til ktone? Står generelt hva slags "feil" du skal lete etter, når du ser på bil...

Pink Floyd versjonen trur jeg faktisk skiller seg ut i forhold til de "vanlige" III'erne, ekke helt sikker, men trur det er utstyr...

Rust: Sjekk dør-stolpene og kanalene. Sjekk også bakluka! Sjekk også om det har vært rust før, men som bare er lakka over med noe shit, uten noen form for sliping eller noe sånt..

Har selv en 95-modell, og det var dette året det kom airbag (trur jeg:rolleyes: ?) Og ABS? Er stort sett fornøyd med bilen så langt! :)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er litt bilder, NB! de er store....

http://ms2.netcom.no/attach/dashbord.JPG?sid=bl02ow9u62rehm0t6&mbox=INBOX&uid=206&number=5

http://ms2.netcom.no/attach/baken.JPG?sid=bl02ow9u62rehm0t6&mbox=INBOX&uid=206&number=2

http://ms2.netcom.no/attach/bakseter.JPG?sid=bl02ow9u62rehm0t6&mbox=INBOX&uid=206&number=3

http://ms2.netcom.no/attach/bil-front.JPG?sid=bl02ow9u62rehm0t6&mbox=INBOX&uid=206&number=4

bilen virker ganske pen i lakken, eier sier den nesten ikke har stensprut, og det ser jo bra ut på bilde også..Men jeg funderer på det med tilhengerfestet..hmmm..hadde vært så greit om man kunne skrudd det av..kommer jo sikkert til og få bruk for det en gang, men det er ikke pent...

får lønn på tirsdag neste uke, da kjøper jeg effekt annlegg og kn, forhåpentlig vis er bilen min innen den tid :)

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

utstyr:

-airbag fører og passasjer

-cd radio rds

-el. speil

-alarm

-sentral lås

-tåkelys

-hengerfeste

+ mere

en som hadde prøvd den trodde den hadde el. oppvarmede seter,, men dette finnes vel ikke på golf 3..noen som vet?

Såklart det finnes.. Hvorfor skulle ikke det finnes??

Kom i 92 det.

Det er jo ikke tåkelys på den bilen det, så det er vel ikke ekstra på pink floyd tydligvis..

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 90HK 1.8 da?

Golf Pink Floyd kom i 1994, mens Rolling Stones kom i 1995.

Ut fra lyktene dine (enkle reflektorer med H4) ser det ut som en >1994 siden Golf3 kom med doble reflektorer og H1 pærer i 1995.

Dashbordet ditt kan se ut som det er fra 1993 siden du ikke har hanskerommet, men den lille hyllen som Golf3 har hatt siden begynnelsen av fram til 1994 modellen.

Golf Pink Floyd og Rolling Stones er utstyrt med 6 høyttalere og fancy setetrekk med tilhørende klistremerker, ellers er de lik de andre golfene.

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 007

Kom i 92 det.

Det er jo ikke tåkelys på den bilen det, så det er vel ikke ekstra på pink floyd tydligvis..

Så heller ingen tåkelys, er nok bare refleksplater Mandel...

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 007

Kom i 92 det.

90 hester ja...har vel alltid vært det på 3er med 1,8 eneste 1,6 som gikk fra 75-100 etter 96..

eller tar jeg feil??

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok det, er ikke helt sikker da!

Etter min viten så ble noen Cl levert med AAM motorene!

Pink Floyd er på lik linje med Bon Jovi, Joker, Rolling Stone " spesial " modeller som kom mest for å få pr. om bilen(Sier ivertfall min kilde hos møller) De fleste av disse ble levert med litt ekstra utstyr(Nestn det samme som Gl, bare litt mer)

har du reg. nummeret så kan jeg sjekke motorstørrelse?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider