vegvill Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by Mandel dææææfhen beite, den røde golfen var seriøst grom.. Hvor i landet befinner den seg? har kammeraten din en mail jeg kan treffe han på?? Bilen går i Bergen, og du kan treffe han på: morten_berntsen@hotmail.com Siter http://photobucket.com/albums/v73/vegvill/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 har du noen flere/bedre bilder av den...? Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 når du sier nylakkert, er det i rød eller en anna farge?? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by Mandel når du sier nylakkert, er det i rød eller en anna farge?? Er nok i original rød kan jeg tenke meg. Ellers koster det skjorta! Hva er budsjettet ditt for kjøp av 3'er golf? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 ligger på max 75000, hvis et bra tilbud så kan jeg såvidt nærme meg 80 k... Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 fant et bra tilbud på rs front i dag, hehe.. sendte melding men hakke fått svar.. noen som vet hvem det er?? : http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=406540 Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegvill Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by Mandel når du sier nylakkert, er det i rød eller en anna farge?? Hele bilen er omlakkert i orginal farge. Mangler sideskjørt på det ene bildet... Siter http://photobucket.com/albums/v73/vegvill/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Hva slags spoiler er det? Er det den fra Rieger m/bremselys? Btw: Folkens, Mandel har vist konvertert til Honda..:rolleyes: Hehe, ble litt OBS på det når jeg så avataren hans. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 blei så kuk lei av golf styret, får civic hb vtec 97 mod med 120 gamp om 3 uker :D huii som jeg gleder meg :D sorry og måtte skuffe alle dere kjære golfere som har støtta meg gjennom den vanskelige tida:):P Takk skal dere ha.. NB! golf er fremdeles en fin bil :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Hehe.. Du får ha lykke til med ny bil da! ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Mars 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 Originally posted by Mandel blei så kuk lei av golf styret, får civic hb vtec 97 mod med 120 gamp om 3 uker :D huii som jeg gleder meg :D Er jo bil det også.. lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by Mandel fant et bra tilbud på rs front i dag, hehe.. sendte melding men hakke fått svar.. noen som vet hvem det er?? : http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=406540 I annonsen ser det ut som den passer til golf2 Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by bjirn I annonsen ser det ut som den passer til golf2 det der er vel en golf 3?? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by Oleee Hehe.. Du får ha lykke til med ny bil da! ;) takk :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg