Gå til innhold

Hva synes folket ? - Og hvor mange har dem ? (E34)

Ranger emnet

CoaSlip

Anbefalte innlegg

Handla disse i går:

3196.jpg

Det er første gang jeg hander baklykter til noen som helst bil , men jeg må si meg imponert over kvaliteten på disse. så skikkelig gjennomført ut. Alt av pærer fulgte med og 110% plug and play.

Betalte 2100,- hos osbildeler.no (henta dem)

Hva synes folket om dem , og hvor mange har dem egentlig ??Hadde inntrykk av at det var solgt en hel haug av dem!

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de skal være så gale nei, men er litt spent på hva fargen på bilen har å si... Tror de gjør seg på sort bil hvertfall...

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine lykter det der.. Men er liksom litt i tvil på hva jeg synes er penest av de der og de originale.. Synes begge er fine.

Har hvertfall aldri sett noen e34 med de lyktene jeg ..men det er jo sikkert noen som har de.

Har ikke sett de på en bil, så det kan bli spennende å se de på bilen din! Blir sikkert fint tenker jeg!

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soting ? Da kan man vel liksågodt sote de originale ? Hva er det med soting som er så tøft ? Synes baklyktene spiller en viktig rolle på hvordan bilen ser ut jeg , blir trist å kjedelig når den mangler "konturer" som baklyktene gir. Spesielt på lyse biler.. på mørke kan det jo bli litt tøffere men synes fortsatt det ser "18-år å nettopp fått lappen" ut :D

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider