Gå til innhold

Suselyd (propellyd) fra forhjulene

Ranger emnet

WhiteRaven101

Anbefalte innlegg

Har et problem med golfen. Når jeg kjører kommer det en suselyd fra foran på bilen, og denne lyden høres ut som en propel fra et lite propelfly... Lyden mener jeg å huske kom ganske brått for en ukes tid siden, altså ikke litt etter litt. Frekvensen til lyden øker i takt med økt akselerasjon og hastighet.

Sist jeg hadde bilen på verksted fikk jeg å vite at jeg må bytte dempere foran, samt justere spissingen. Har også en mansjett som er sprukket.

Hva kan lyden komme av? Slitt hjullager, eller kommer den fra noe av det jeg må bytte?

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår