Gå til innhold

Bruker du "pysestrikken"???

Ranger emnet

Yoneck

Bruker du beltet?  

315 stemmer

1. 1. Bruker du beltet?

• ALLTID
      279
    • Kun på lange turer
      25
    • Aldri
      8
    • Err'u heeiiilt schprængt?? Selvfølgelig ikke
      4

Anbefalte innlegg

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Laaars

For det er så vanskelig å huske på?

Hvis du hadde sett det jeg har sett så glemmer du det aldri igjen...

Det høres ut som jeg skal være glad jeg ikke har sett det du har. Forøvrig glemmer jeg ikke beltet for det. Det går helt automatisk, og det har det gjort siden lenge før jeg begynte å kjøre bil selv. Jeg kan flytte bilen på gårdsplassen uten belte, men det føles fortsatt rart.

Er faktisk litt overrasket. Hadde trodd det ville være mer svar som "det er bare idioter som bruker beltet" ...

:-))

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som den trenden med "pysestrikken" og "tøfft å kjøre uten belte" har snudd?

Jeg er også en av de som alltid bruker belte, føler meg "naken" hvis jeg kjører uten.

Har jo også automatisk beltearm som rekker meg beltet på CE`n så har jo nesten ikke noe valg :D

Mercedes C200 Espirit 95-mod

(x) Mercedes 190E 2.6 87-mod

(x) Mercedes 190E 2.0 87-mod

(x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod

(x) Mercedes 230CE 89-mod

(x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod

(x) Mercedes 190E 84-mod

(x) Peugeot 205 GTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

F.eks: satt meg inn i bilen og skulle skru ut en høytaler, når jeg skulle ut av bilen for og legge høytaleren fra meg hadde jeg tatt på beltet..

Høres kjent ut.hehe.. sku skynde meg ut av bilen fordi det begynte å ryke fra motorommet ;P men hang fast gitt..hehe

pluss jeg har innført beltetvang i bilen når jeg kjører

da er vi fler.. SÆRLIG for dem som sitter bak meg

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en uvane. Jeg bruker ikke beltet når jeg kjører i byen. For det er så lave hastigheter, også beveger jeg meg mye ut av bilen. Inn på bensinstasjon, snu meg etter cd plater, osv osv..

Kjører jeg å leker med bilen eller sitter på noen som leker, så kommre nok beltet på.. Sånn at man er på den sikre siden.

Men, med engang jeg kjører ut av bygrensa, så popper jeg på meg beltet! Sånn er det bare. Og jeg bruker å be folk om å ta på beltet. Hvertfall jenter! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid.. tar på meg beltet før jeg starter motoren... og det er alle andre som sitter på med meg pliktige til også...

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker alltid belte.. ser ikke noen vits i å ikke bruke det.. er jo noen ganger jeg ikke gjør det da..som av og til fra butikken og hjem.. kjører da på en rolig vei med lite biler og folk..så da er det ikke så stress..men føler meg naken på de metrane det tar hjem da.. men jeg starter bilen..tar på belte..så kjører jeg!! (grunn til start først er at om den ikke starter så blir det stress om jeg må ut igjen..hehe)

men etter at jeg fiksa opp en liten bot på 750 kr for å ha kjørt uten belte..så har jeg tatt det på meg alltid.. om ikke for helsa sin skyld så hvertfall lommeboka..hehe

de som sitter på med meg sier jeg alltid til : ta på dere belte folkens..jeg gidder ikke betale bota!

det funker det..de flesker på seg strikken..hehe :)

men til alle som syns at belte er pysete.. vel.. kjør med høy fart inn i en vegg og se om du syns det samme etterpå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider