Rolsen Royce Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Jeg skal sandblåse bilen min i dag, men så skal jeg sette bilen utendørs i 1-3 uker. Behøver jeg å behandle bilen med et eller annet? Jeg vil ikke at den skal ruste igjen. Blåser under bilen, rundt kanaler, bærende konstruksjon etc. Har tilgang til Biltema som stenger klokken 1800 i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pals Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Du må defintivt beskytte stålet umiddelbart etter sandblåsing. Det vil begynne å korrodere igjen etter bare 30 minutter i et ubeskyttet miljø. Hva som er beste grunning i Biltema-utvalget kan sikkert andre svare på. Skal du sveise også? Hvis ikke, og det kun er under bilen, så kan du jo ha på Tectyl med en gang. Siter Volvo 444ES -53, MB C180-00 MB SLK200K-09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SRI-Husvik Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Les på husvikservice.no:) Bilen må behandles umiddelbart, men dette kan helt sikkert sandblåseren fortelle deg allt om. oksyderingen som begynner umiddelbart etter en sandblåsing osv. Det er absolutt å anbefale å behandle stålet umiddelbart etter en slik prosess. MVH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg