Gå til innhold

Banekjøring I Trondheim 21-9

Ranger emnet

VolvoT4R

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Tenkte bare jeg skulle informere alle om at det på lørdag 21/9 blir banekjøring, i regi av Volvoklubben trøndelag, på Lånkebanen utfor Trondheim.

Det er IKKE bare de som kjører Volvo som kan delta. ALLE kan delta...om du er medlem i Volvoklubben eller ikke.

Vi starter klokka 11,00 og holder på til 17,00.

Det koster 100kr for medlemmer

Det koster 200kr for IKKE medlemmer

Og for tilskuere tar vi 20kr.

Håper på bra vær og godt oppmøte...:)

Velkommen skal dere være.

En gang turbo...alltid turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet det kommer litt sent...men bedre sent enn aldri.

Jeg har dessverre ikke kart...men det er nord for Trondheim.

Avkjøring til Hell..så mot Selbu til skilting Motorsenter.

Håper det er noen fra Trondheim som kommer hvertfall...det er vel litt kort tid å få varsel når en bor et stykke unna.

En gang turbo...alltid turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vel hadde jeg hatt bil og bilhenger i tillegg til min egen så ;) Du skjønner korden begynner å stikke ut av dekka, så med litt hard kjøring så sier det *bang* ;) Dessuten så er så og si alle foringene til demperne (noe sånnt) gå'en, de nye ligger på stuebordet, så bilen er ikke så godt å kjøre med liksom :( Men faen det hadde vært skøy, er lenge siden sist jeg snurra gitt.. *humre*

Hører det er "lefsfarlig" å kjøre utom på Lånke bana jeg, så da synes jeg det er litt skummelt i.o.m at jeg bare har del-kasko enda...men det hadde jo vært såååå gøy å være der da...

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke er noen som arrangerer noe på banen i forbindelse med motorsportsforbundet, eller har ofesiel tidtakning, så gjelder faktisk forsikringa...

Veitraffikloven gjelder også :) Så vis poi10 vil være orntlig hestkuk så kan de stå i enden av langstrekket med laser... For farsgrensen er fortsatt 80 km/t på banen å :)

Men forsikringsselskapet, vil helt sikkert prøve seg å kutte ned utbetalingene, men da må de jo bevise at du kjørte over 80km/t eller var meget hensynsløs osv osv....

Gi gass

:D

Subaru Impreza Drivers Club Norway

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider