Gå til innhold

Prosject Peugeot 307,custom kit,and candy color!

Ranger emnet

Jesse

Anbefalte innlegg

Må vel legge ut bilen som jeg bygget til min lillesøster,for en tid tilbake siden.

Kjøpte en body-kit fra England,dette passet IKKE i d hele tatt,fangerne var for smale i forhold til bilen,det var store gliper under lyktene og mot formen på karosseriet.

Men etter mange timer med kapping og glassfiberstøyping ble det meget bra passform:)

Bilen var sølv i utgangspunktet,men jeg ville overraske min søster så tok fatt i bilen og demonterte hele greia,så jeg fikk alkket den innvendig og utvendig.

Og må få si det selv men jeg synes bilen ble meget stilig til slutt!Og jeg var meget fornøyd med resultatet,og gledet meg til å vise den til søster,hun hadde ikke peiling på hva jeg hadde gjort med den,hun hadde ikke sett bilen før kjøp engang!Alt hun visste var at den var sølvfarget,og i god meget god stand!

Her er bilder fra prosessen fram til ferdig bil!

IMAG0162.jpg

IMAG0161.jpg

IMAG0182.jpg

IMAG0183.jpg

IMAG0169.jpg

IMAG0167.jpg

IMAG0164.jpg

IMAG0163.jpg

IMAG0166.jpg

IMAG0165.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flere bilder:

IMAG0175.jpg

IMAG0176.jpg

IMAG0177.jpg

IMAG0178.jpg

IMAG0179.jpg

IMAG0180.jpg

IMAG0181.jpg

Basefargen på...

IMAG0184.jpg

IMAG0185.jpg

IMAG0186.jpg

Så ferdig ut av boksen....

IMAG0187.jpg

IMAG0188.jpg

Begynt monteringen

IMAG0189.jpg

IMAG0190.jpg

IMAG0191.jpg

IMAG0192.jpg

Fargen var meget fin....liker candy!

IMAG0174.jpg

Ferdig bil,montert tåkelys også,heller ingen lett oppgave....her måtte tåkelysene mine til RS4'n min bøte.MYe mod for å få deisse til å passe,og mye kobling for å få lys i de,uten å tukle med originale brytere!

IMAG0194.jpg

IMAG0195.jpg

IMAG0196.jpg

IMAG0197.jpg

IMAG0198.jpg

IMAG0199.jpg

IMAG0200.jpg

Som sagt en kjapp,customjobb.

Og jeg vet jeg gjorde en god jobb,aldri sett min søster så gla før.....:D når jeg overrekte henne bilen og bilnøklene!

IMAG0194.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider