slasherkill Skrevet Mars 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2011 enkelt spørsmål som ikke er relatert til ett spesifikt bilmerke. ville du gått for maptun eller bsr stage 1?? hvorfor eller hvorfor ikke?! for de av der som ikke vet hva dette er, så er dette trimming av bil. enten med en "chip" eller bytte av ECU. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2011 jeg hadde bsr på min saab for et års tid siden. fungerte veldig bra.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slasherkill Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 ikke no problemer med clutchen? hva slags saab hadde du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 Den begynte å slure litt etterhvert jo.. men vet ikke hvordan maptun er på den måten jeg hadde en 04 saab 9-3 bensinturbo Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg