Sharif Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 til maxgets hei dette er tommy sharif du har lagt ut på nett at jeg er truende dette vil jeg at du beviser snarest mulig . hvis du ikke legger frem bevis på dette snarest så kommer min avdokat til å forfølge saken retslig mitt tlf nr er 92021084 eller 41412929. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by sheriff til maxgets hei dette er tommy sharif du har lagt ut på nett at jeg er truende dette vil jeg at du beviser snarest mulig . hvis du ikke legger frem bevis på dette snarest så kommer min avdokat til å forfølge saken retslig mitt tlf nr er 92021084 eller 41412929. Fin, fint! Og helt riktig!:D Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Kult med billige dekk og felger, MEN en ting jeg ikke liker med bedriften er at det ofte tar lang tid før man får felgene. Har blitt mange bomturer opp dit etter lovord fra han gammern. I tilegg fikk jeg ikke riktige felger og måtte betale mer:( Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Jeg foreslår at alle som har enkelt tilfeller / problemer sender en PM/epost eller en tlf til sheriff. Slik at vi slipper masse enkelt tilfeller av drittslenging som ikke er konstruktiv kritikk. Jeg har kjøpt dekk av sheriff alltid og har alltid vært fornøyd selv om jeg har venta. De satt riktignok dekket feil vei engang men alle kan jo feile, det er vel ganske liten feilmargin når du tenker på ALLE dekka de selger. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Jeg vet ihvertfall hvor jeg skal kjøpe meg nye sommerdekk! ;) sharif! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by sheriff til maxgets hei dette er tommy sharif du har lagt ut på nett at jeg er truende dette vil jeg at du beviser snarest mulig . hvis du ikke legger frem bevis på dette snarest så kommer min avdokat til å forfølge saken retslig mitt tlf nr er 92021084 eller 41412929. Ulurt.. hva med å heve seg over kritikken? Vi bor tross alt i et land med ytringsfrihet, og alle har lov til å komme med kritikk. ikke skjønner jeg at du/dere gidder/har tid til å bruke ressurser på slikt heller, bortsett fra det; stå på, jeg kommer til å kjøre fra sandefjord til våren, og handle dekk hos dere. mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharif Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 hjertelig velkommen oddin si fra at du har kjørt ifra sandefjord så skal du få spesialpris jeg vet jeg bor i norge og at alle kan si det di mener, men komme med usanne påstander fordi han jobber hos en konkurrent hører ikke hjemme. kritikk har jeg fått fra dag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Nå når Shariff himself har joinet forumet vil jeg gjerne du skal forklare hvordan dere klarer å ha så lave lønnsutgifter. Så vidt over 100000 er ikke nok til og brødfø en person engang, så regner med at du har en god forklaring på dette? Beskylder deg for ingenting, men du burde ha ei grei forklaring på det. Hilsen en som jobber deltid på ei av dekksjappene Gjerde og Byring eier. Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Diskusjonen om Sharif er en svindler pga lave lønnskostnader er idiotisk. Eierforholdene i Sharif Dekksenter AS er følgende: 20.04.76 SHARIF TASAWER 64.00% 18.07.46 SHARIF MOHAMMAD 36.00% Hvis hele familien jobber i selskapet er det totalt uinteressant hvor mye lønn som er tatt ut da lønnen like godt kan tas ut som utbytte. Jeg ser det er noen som påstår at dette er ulovlig, men det er bare tull. Det er fullt lovlig å ta ut penger fra et selskap som utbytte selv om man opererer innenfor delingsmodellen slik som Sharif Dekksenter AS gjør. Grunnen til at det blir fortatt bokettersyn i regnskapene kan være utallige. En ting å tenke på er utallelse fra revisor i 2002: "FORBEHOLD OM REVISJONENS UTFØRELSE UENIGHET OM REGNSKAPSESTIMAT " Samt mange andre forhold som forsent innleverte skjemaer o.l. Min personlige menig er nok at en av disse konkurrentene har levert "dokumentasjon" til fylkesskattekontoret som påviser at de aldri hadde klart å drive så kostnadseffektivt som han og derfor har de aksjonert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Dette har da du ingen ting med Evens. Men tar man ut aksjeutbytte som jeg ville gjort hvis jeg var dem så hadde det ikke dukket opp som lønn noe sted. det er den smarte måten å ta ut lønnen sin på. kun 28 % skatt.. se på Røkke. Tips til Sharif: IKKE skiv mere på forumet.. det kan ikke komme noe godt ut av det uansett hva du skiver. ;) Originally posted by EvenS Nå når Shariff himself har joinet forumet vil jeg gjerne du skal forklare hvordan dere klarer å ha så lave lønnsutgifter. Så vidt over 100000 er ikke nok til og brødfø en person engang, så regner med at du har en god forklaring på dette? Beskylder deg for ingenting, men du burde ha ei grei forklaring på det. Hilsen en som jobber deltid på ei av dekksjappene Gjerde og Byring eier. Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by Quicksilver Dette har da du ingen ting med Evens. Men tar man ut aksjeutbytte som jeg ville gjort hvis jeg var dem så hadde det ikke dukket opp som lønn noe sted. det er den smarte måten å ta ut lønnen sin på. kun 28 % skatt.. se på Røkke. Tips til Sharif: IKKE skiv mere på forumet.. det kan ikke komme noe godt ut av det uansett hva du skiver. ;) Det er jeg faktisk veldig enig i. Hvis noen vil diskutere lønn og drift av dekksenteret til Shariff, foreslår jeg at de tar det over en kopp kaffe med han. Ikke på et forum, der alle kan slenge med leppen. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg