VST Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Fikk infinity hekkskjørt i posten idag, og jeg skal prøve å få det lakkert/montert snaret mulig. Lurer på en ting angående lakkeringen. Fangeren skal forøvrig lakkeres rød. Men lurer på hva jeg skal gjøre med den "listen" som skal være svart. Bær jeg bare dekke denne med teip og lakkere alt det andre. Skal jeg lakkere "listen" sort eller hva..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VST Skrevet Mars 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Må vel være noen som har peiling på dette? I den anledning at jeg monterer Infinity-fangern, må jeg nesten fixe dobbel eksoshale. Lurer da på om jeg like så godt skal kjøpe effektanlegg i samme slengen. Vet ikke hvor mye vits det er, men det hjelper vel littegrann på lyd og effekt. (er til en 318i) Hvilket merke er best. Prisen ligger vel på rundt 5000, eller noe? Hvor mye er det vanlig at et verksted vil ta for monteringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 scorpion eksos!:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiannytun@hotmail.com Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 må helst tilpasse å slike ting før du lakkerer den.. er lett å ødelegge lakken viss du skal begynde å rote me det når den er lakkert.. ny å fersk lakk i tillegg så.. jeg bare lakka hele fangeren.. ga f. i den svarte lista.. Siter BMW 535iA 1991 x-BMW M535i 1986 x-BMW 320i 1995 x-BMW 325i 1988 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VST Skrevet Mars 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Hadde jeg hatt svart bil så kunne jeg bare gitt F i lista. Men siden bilen min er rød, og det er svarte lister i fronten og på sidene, tror jeg nesten at jeg må ha det bak også. Tror det blir litt rart ellers, eller? Jaja, får jo se hva det blir til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 ja Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks104 Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 hva er prisen på ei slik list (M3) som man bytter ut på bakfangeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320cab Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by aleks104 hva er prisen på ei slik list (M3) som man bytter ut på bakfangeren. ca 1500,- tror jeg Siter 96' Ford courier (2 stk) Nesten solgt - 95' 320i cab x- 93' 318iA x- 94' Peugoeot 306 Member of Bmw Car Club Norway www.bmwccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VST Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Er det noen som har noe kunnskap om infinity-fangeren? Finnes det en list man kan legge utenpå infinity-fangeren, eller er det meningen å få svart list på fangeren ved lakkeringen`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg