furbz Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 heisann jeg har 2 spørsmål spørsmål 1:jeg har en sierra som har et problem, bensinmåleren står konstant på 0 så jeg lurer da på hva feilen kan ligge i? og eventuelt hva jeg skal gjøre for og fikse dette? spørsmål 2: jeg lurer på om det er noen plass man f.eks kan bestille helt nytt instrumentpanel? eller få hvit eller annen farge i panelet? og hvor man kan få tak i annet bakgrunnslys i displayet? takker for alle svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Det finnes klistremerker til å ha på skivene, i forskjellige farger, og pærene kan du male selv med spesialmaling som tåler varme, og som er gjennomsiktig, bare husk å fjerne de "koppene" som sitter i instrumentene orginalt. Husker ikke hvor man kjøper klistreskiver, men det er sikkert noen på forforumet som vet. http://www.fordclubnorway.no/forum/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furbz Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2011 takker:) har søkt rundt på det forumet der, men fant ingenting. kan vel lage en post der også da, hvis ingen her vet no mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdafiksn Skrevet Mars 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 Fant ikkje noke? my ass! http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/62525-omp-ratt-cosworth-instrumenter/ Der har du sånne jallastyling du snakka om... Eg er medlem der sjøl om forumet er STORT! Bensinmåleren din er sikkert dau, opne og sjå er da einaste og gjer då. Siter 1986 Ford Sierra 2l sugetrimma 1979 Chevrolet Malibu Classic V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furbz Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 det er til cossy, og jeg har jo ikke cossy har jeg vel?:) men takker uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdafiksn Skrevet Mars 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Meina da fint ska passe øve du... Siter 1986 Ford Sierra 2l sugetrimma 1979 Chevrolet Malibu Classic V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furbz Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 det passer ja, men om det virker slik det skal er en annen ting. vet om mange som har prøvd og bytte men de får ikke det til og virke som det skal. + det var jo ikke akkurat av den fineste sorten det heller:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg