andrehj Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Heisann Jeg kjøpte en Daihatsu Grand Move en månede siden. Når jeg skulle kjøre ut fra en parkeringsplass fikk jeg kjørt opp på en midtrabatt og rivd av heleeksos annlegget under bilen. Jeg har vært innom verksteder og hørt om priser osv. Der fikk jeg vite at bakredel kom til å koste meg ca1800kr imens fremre delen kom til å komme på 3-4tusen med catasylatoren. Men det jeg egentlig lurte på var om det kom til å skade bilen min å kjøre 10-15minutter til jobb og små kjøring rundt i byen til butikker? Og om noen har eller vet om billige (brukt) eksos deler til min daihatsu grand move 1999 1.6? Mvh André Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Sjekk NBF Bildeler, kan hende dei har noko til deg. Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrehj Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 (endret) De hadde bare katalysatoren inne. Er det lurt å bestille eksosanlegget i deler eller hele på en gang med tanke på pris? Endret Mars 22, 2011 av andrehj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Om du først skal til, så fikser du vel hele på en gang. Men hvorfor ikke prøve å få sveiset det gamle. Det går sikkert fint å kjøre uten eksos litt, men du blir koko i hodet, kan bli eksosforgifta, få furtne naboer og noen mindre hyggelige møter med blåmennene og gulvestene. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg