markusglasoe Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 hei, jeg har noen spørsmål angående understellvask av bil . hvor ofte bør man vask understellet? skal man gjøre dette på vinter og sommer? tror dere at en understelsvask-automat kunne slått igjenom? hvor mye ville du ha betalt for en kjapp understellsvask? takker for svar. MVH markus glasø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjasidet Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 (endret) Understellsvasker skikkelig fra smøregrav en gang i mnd. Gjør det gratis på jobb. Ellers tar jeg meg bryet med å spyle hjulhus og det jeg kommer til under ved selvvasken når jeg vasker. Bilen vasker jeg enten ukentlig eller annenhver uke avhengig av hvor jævlig de har saltet om vinteren. Håper det i tillegg til tectyl holder. 10kr for kun understellspyling, 20kr for skikkelig vask med såpe under? Bruker 40-50kr på selvvask nå. Sluttet å bruke den lokale Essoen når de kuttet ut mynt og gikk over til poletter, 25kr pr stk! Ser folk bruker børsten i selvvaskehallen (den jeg bruker på gamle vinterfelger) på sine nye biler. De virkelig skrubber lakken på sine Passater og Honda CRV`er med den, så tror folk flest gir beng i vask av bilen sin Endret Mars 23, 2011 av Tjasidet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg