skaardal Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 hei jeg skal bytte spindel på høyre framhjul og lurte på om noen visste om jeg kan bruke en spindel fra en audi 100 eller om det må være en quattro ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Spindel? Mener du hjulnavet? Er samme på Quattro som FWD. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaardal Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 ja er vel forsåvidt hjulnavet jeg mente ; ) vet du forresten om bærearmene er de samme foran, på quattro og FWD ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Ja, bærearmene går om hverandre. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaardal Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 så bra, da blir det litt lettere å finne deler ; P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg