Grønne fare Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Har lyst til og dra til tronheim i helga og kjøre på bane.. er det flere som har lyst til og kjøre i følge med meg??? Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 umm, hva skjer i trondheimi helga da? jeg bor jo her, og har ikke hørt om noe.. har jeg gått glipp av noe igjen nå??? Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet September 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Bane kjøring!!! Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet September 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 på lånkebanen Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 ooh.. ja.. leste det i en annen post etter denne :) synd jeg ikke kan kjøre på bane da, ene bakhjulet mitt sitter kun i 3 av 4 bolter.. og banekjøring tar jo litt hardt på.. :( trenger nytt nav.. !! urk.. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Originally posted by Grønne fare på lånkebanen Hvem? Når? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Tenkte jeg bare skulle si i fra.. Men dere som har tenkt å kjøre fra Oslo til Lånke, så er ikke den banen all verden.. Bare så dere vet det :) Så dere ikke blir så veldig skuffa.. hehe.. Den er liksom ikke av helt samme kvalitet som Rudskogen og våler liksom :) Men det er jo en bane da.. Den er ganske kuppert, å masse heftige svinger på den.. Ikke no serlig toppfart å skryte av... Å så er d 1 ting ! IKKE kjør av veien !! For da er det vel en overhengende fare for at du må ta tog hjemm i gjenn... Når Nordmøre gatebilklubb var der, var det en BMW som kjørte av.. 1/2 bilen var av bana (etter snurring) han slo vel hull i gulvet osv osv.. :) Men jeg hadde det no utrolig kult når jeg kjørte der.. Å så er det jo kult å ha vært på mange forskjellige baner å da ;) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg