Flameboy Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Sier vel det meste. Lurer på om det er noen som har noen Fine bilder av denne bilen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Søk Disse fks - finner mer om du søker nede til høyre http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=15922&highlight=Fire%26ice Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Jeg har skrevet litt om fire and ice før.. har en del bilder på pc'n min.. send en pm eller noe om du vil ha den på tråden under er vel egentlig ikke en fire and ice.. men en "replika" . men bevares.. en fin bil Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Joa, en fin bil må jeg få si :) Jeg har bygget den, og greit nok, kall det en replika, men du finner nok ikke mange delene på bilen min som ikke er fra orginalen. Den var nok ikke blandt de 2000 produserte eksemplarene, men nr 2001.... for flere andre "fire and Ice" bilder: http://www.smubob.de/Fire&Ice/bilder_f&i.html Ellers kan jeg også tilføye at hele konseptet kom ifm. lanseringene ar Roger Moore's film "Fire, Ice and Dynamite" (1991) Filmen suger maks! men morsom å ha når en har bilen. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Uansett om det er en replika eller ikke, det er en FIN bil du har Fire&Ice! ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by Fire&Ice Ellers kan jeg også tilføye at hele konseptet kom ifm. lanseringene ar Roger Moore's film "Fire, Ice and Dynamite" (1991) Filmen suger maks! men morsom å ha når en har bilen. [/b] Av en eller annen merkelig grunn fikk jeg meg til å tro at den filmen var bra pga reklamen din, så jeg kjøpte filmen. Det må være den dårligste filmen jeg har sett på lenge og golfene var rå stygge. hehehe Dårligste 80 kr jeg har brukt :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by Skillz2k Av en eller annen merkelig grunn fikk jeg meg til å tro at den filmen var bra pga reklamen din, så jeg kjøpte filmen. Det må være den dårligste filmen jeg har sett på lenge og golfene var rå stygge. hehehe Dårligste 80 kr jeg har brukt :D Jeg sa at filmen var håpløst dårlig! he he... og jeg var ikke ironisk på noen som helst måte. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flameboy Skrevet Mars 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Takker for fine bilder.. Sinnsykt fin den bilen din Fire&Ice!!! Har fryktelig lyst på en sånn golf. Må nesten se den filmen da, selv om dere sier den er dårlig!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg