Kjetil 240 Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Go' dag! Ej kjøpte mej en slik ein Volvo 240 her i november, som ej begynte å styre for fullt me for eit par daga siden. Så no tenkte ej at ej skulle starte en tråd om korsen ditte prosjekte går videre. Kom gjerne me innspill, kommentara (ikkje diss) og idéa :thumb Fleire bilder og plana kommer seinere, men her e en smakebit: [ATTACH]21745[/ATTACH] Siter Forstå kar me kjøme ifrå! Knips te du spyr! All klaring e go' klaring Ska du sete atti? Få på trykk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Fin 240! :) Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet Mars 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 Fint utgangspunkt, stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 240 Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 Beklager dårlig oppdatering... Har skjedd en del nytt siden sist, har montert 1000 metringer bak grillin, med parklys. ( brukte rele fra biltema). Oppdaga at baklyktene tok inn vann, så eg kjøpte nye lykter, men siden lyktepakka med kvite blinkers var såppas billig, kjøpte eg kvite blinkers til heile bilen fra bcb. Eg har og fått et par frontlykter, av en eldre model, som har kjørelys og parklys, der eg bare har parklys ( over blinkers). Men siden eg hadde lyst på parklys og blinklys i samme lykta, flytta eg blinklyset opp, og barklyse ned. Eg ordna det og slik at blinklys og parklys blinka annakvar ( syns de blei rått!) No mangla de bare å finne 2 polet oransje pærer. Har lagt inn bryter i motor rommet for å raskt kunne skru av parklys i blinklysene... Har så vidt begynnt å pusse rust i kanalene. kjem med bilder snart ;) Siter Forstå kar me kjøme ifrå! Knips te du spyr! All klaring e go' klaring Ska du sete atti? Få på trykk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 240 Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 har og plukka ned alt av hjuloppheng, bærebruer, krengningshemmer osv, og pussa / sandblåst delane og lakka dei. Eg har og bytta dei flest foringane. Eg har og pressa inn nye bolter i navet, sidan gjengane på desse var øydelagt... Siter Forstå kar me kjøme ifrå! Knips te du spyr! All klaring e go' klaring Ska du sete atti? Få på trykk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 biiiilder!!! Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 240 Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Dela til lakking, bremseskjold, krengningshemmer osv... [ATTACH]23511[/ATTACH] 1000metringane på plass [ATTACH]23512[/ATTACH] Nylakka bærebru på plass, me nye foirnga. [ATTACH]23513[/ATTACH] Nyvaska tannstang montert etter en kjapp sjekk, skal mest trolig kjøpe ny... [ATTACH]23514[/ATTACH] Nye lykte e komt på bilen! fra bcb :D [ATTACH]23515[/ATTACH] Siter Forstå kar me kjøme ifrå! Knips te du spyr! All klaring e go' klaring Ska du sete atti? Få på trykk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Juli 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 fine baklys derre!! :-) liker at du har det rent under bilen også!! syredyppa og pulverlakkert stabstaget mitt æ :-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 240 Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 ja, mykje brukt dei ;) Like greit å gjer de grundig når man først gjør de, dessverre har ikkje ej kapital til syredypping å pulverlakkering, men prøva å gjør de beste ut av de ;) Siter Forstå kar me kjøme ifrå! Knips te du spyr! All klaring e go' klaring Ska du sete atti? Få på trykk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 240 Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Ett par bilde til ;) De blei veldig rotete med bildene, de skyldes at eg er veldig lite datateknisk... De først bildet er av de nye boltene eg pressa inn i navet, for gjengene på de forige var vekke... :S ( fargeforskjell grunne 2 forskjellige levrandører) Det andre er av noen av bilene på tunet... Så litt bilder av oppfriskningen framme, å til slutt sjalusiet ;) Har og rallygitter til frontlyktene, highjeckers (?) og litt andre fiffige duppeditter :D :D Siter Forstå kar me kjøme ifrå! Knips te du spyr! All klaring e go' klaring Ska du sete atti? Få på trykk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 240 Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150230469831821.314707.644281820#!/video/video.php?v=198684526845778 Video av mine modifiserte blinklys, personlig syns eg de vart stili!! Men skal få tak i 2 polet orange pære ;) ;) det er og parklys i blinklyset... Siter Forstå kar me kjøme ifrå! Knips te du spyr! All klaring e go' klaring Ska du sete atti? Få på trykk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 ser ikke bildene hvi du tar dem fra facebook! :-( Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 240 Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 :S :S ska prøve å få lagt ut filmen på youtube først da ;) Siter Forstå kar me kjøme ifrå! Knips te du spyr! All klaring e go' klaring Ska du sete atti? Få på trykk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg