Jesper1201 Skrevet Mars 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2011 Hei. Jeg må bytte eksos på min A6 2,6 V6 nå innen kort tid, da det er ett lite høl ved kat. og masse opprusta fester. Å da kan jeg likegodt kjøpe noe som lager mer lyd enn ett orginalt eksosanlegg. Så det jeg lurer på er om det er noen her som vet om hvilke merker som har eksos til 2,6 V6. Jeg har skjekka Ferrita, Remus og Simmons... Men finner ikke stort. Jeg er ute etter 2,5 eller 3" fra manifold og bakover. (Må ha ny kat. siden det er høl i den) Jeg skal høre med svendsen om hva de skal ha, men tenkte at det er sikkert noen her som sitter inne med litt info. :) Takker for svar :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Homes Skrevet Mars 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 Jeg snakket med svendsen om dette i går til min bil som er nesten den samme, (A6 2.8 Q) De skulle ha 8700 kr for rustfritt effektanlegg FRA kat og ut, dette var inklusivt montering. Da var det inkludert en potte bakerst. Katter er ganske dyrt så det blir sikkert 12000 for den jobben der. Dette anelgget de da bygde var det null problem å få godkjent også mente han. Siter 1997 Audi A4 1.8TQ - Vorsprung Durch Technik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 Ja, da får jeg ordne meg en kat. ett annet sted å så får jeg se hva de skal ha :) Hvis ikke jeg finner komplett annlegg ett annet sted :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mars 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 Har du funnet en grei løsning? Jeg tenkte å slenge på en Simons potte snart. Denne her http://www.bilxtra.no/butikk/?ItemId=3810 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 Nei, har ikke gjordt det enda. Venter på lønning, å da skal jeg først og fremst fikse på Touran, så blir det Audi'n etterpå :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mars 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Slenge på en Simons potte i morgentimene i dag. Ble ganske bra. Valgte standard dobbel endestuss. Link til video : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Ble ikke gærlig det :) Kan du velge størrelse på endestussene? :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mars 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 ja kan velge akkurat hvilken endestuss jeg vil ha :P Men liker at det ser originalt ut, og 2.6 har jo doble stusser ;) Skal inrømme at jeg kjøpte faktisk nå i sted en MINDRE simons potte og monterte den. Den ny nå brommer enda mer! Nå er jeg fornøyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Har du kjøpt 2 bakre lyddempere? :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mars 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Jepp, kjøpte først den som du ser på bildet. Men synes den var for stille :P Så kjøpte en mindre simons potte etterpå! Kan jo ikke levere inn en brukt potte med småriper.. jaja, har nå en til overs iallefall :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Så den på videoen er den første "uten" lyd? :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mars 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Ja det stemmer. Har ikke fått laget en ny video med den mindre potten enda. Skal kanskje skaffe meg noen flenser å bytte ut katten med et rør. Har mer lyst på V lyden i motoren en brom brom lyd :P Men får duge inntil videre :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Hadde vært fint hvis du hadde lagt ut en video når du har fjerna kat. :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet April 1, 2011 Rapporter Share Skrevet April 1, 2011 Ja selvsagt, det skal ordnes! Men må undersøke litt ang flensen på katten. Skal sveise den på et rør og skru fast. Vil at den skal være original, og ha mulighet for tilbakstilling om noen instanser klager på det. Blir gøyt dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2011 Enig med deg der, kjedelig å måtte bytte fra manifold pga en idiot med autoritet! Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg