Remulade Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 forresten, er det noen som vet hvor låseklipsen skal settes på akslingen?? :P Finner ikke noe spor eller noe. Alle kulene på den gamle knuten hadde poppet ut av hullene og alt var et kaos inni der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 (endret) klipsen skal du feste på selve akselen.. ;) du skal se et tydelig spor den skal inn i ;) EDIT: Leste litt fort.. den skal festes rundt 1 tomme inn på akselen hvis jeg husker feil ;) Endret April 19, 2011 av forgot10concept Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 takk takk! Kan godt stemme det ja. men kan ikke helt se hvordan klipsen skal holde på knuten :P men men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet April 20, 2011 Rapporter Share Skrevet April 20, 2011 Her er bilde av akslingen min. Ikke rart det ikke var noe hakk der for tuppen var knekt av!! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2011 Ops... Her må du nok bytte drivaksel ja. Kjedelig. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet April 20, 2011 Rapporter Share Skrevet April 20, 2011 Det var leit å høre. :( Sure penger å "hive ut av vinduet".. Føles at pengene går til "skjulte ting", Men du vet ihvertfall at bilen er i topp stand når den er fikset da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 Ja det stemmer det... Men etter litt ringing fram og tilbake fant jeg fram til en delebil som stod parkert inni et mørkt lokale. Eier skulle ha 300 for en stikkaksling! Så det var fram med lommelykt og 12-kant torx! tok 20 min å skru ut i bekmørke. Så ut som noen tyver :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet April 23, 2011 Rapporter Share Skrevet April 23, 2011 Feil aksling.. Regner med det blir 1000 for en riktig en.. Nå er katten tatt av. Skal lage meg et rør og bytte ut i kveld eller i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2011 Kjedelig.. Ja, Audi'n min står for tiden også. Automaten på den driver å kødder. Så får finne ut av det når jeg har fått igang Touran igjen :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet April 23, 2011 Rapporter Share Skrevet April 23, 2011 Tilbake til topic her! Sveiset ihop en katt-erstatt (haha). Den var tørr. Puttet den på men mangler en metallflenspakning for å få det tett. Og lyden, helvete så bra! Akkurat som en helt annen motor! Klar crispy kraftig lyd! Skal også montere på den litt større simons potten jeg har, for nå var lydnivået litt FOR høyt :P Sveiset med katten som mal. Lurer på om denne her er original? Og slik er den montert. Drittbilde. Flexileddet fungerte utmerket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 (endret) Hei. Ja, dette ble bra :) Jo, den katten er orginal, er den samme jeg har. Jeg må prøve å få sveisa igjen det hølet jeg har i katten, er ikke noe pent med eksoslekk! Jeg har fått bilen på veien, så skal prøve å ordne en film en av de nermeste dagene etter jeg har fått sveisa det ihop :) Venter spent på film av lyden din nå :) EDIT: Var ute å kjørte, så kunne like gjerne filme en snutt :) http://s826.photobucket.com/albums/zz184/jesper1201/?action=view¤t=MOV03555.mp4 Endret April 26, 2011 av Jesper1201 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet April 26, 2011 Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 Høres akkurat ut som min før katten forsvant:P Må få satt i drivakslingen og kjørt vekk. Kan ikke ruse bilen (nesten ikke starte den) der jeg står nå.. Bor ikke der engang så tror de er forbanna :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 Hehe, kjinki sitvasjon :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2011 Har du fått fiska bilen, remulade? Er litt intr i å høre lyden etter du fjerna kat. :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Homes Skrevet Mai 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2011 Liker det jeg leser om her, men Remulade, er det bare 1 kat på bilen din? Jeg har A6 2.8Q og den har 2 katter mener jeg(?) Er meget interessert i å høre lyden fra bilene deres. Selv er jeg ute etter en slags grom lyd ala V8 4,2 motorene. Er ikke lett å fa en V6 til å høres V8 ut uten for mye rån. Hvilke simons/torshov modell bakpotter var det dere gikk for? Har dere fjernet den midtre resonatoren? Siter 1997 Audi A4 1.8TQ - Vorsprung Durch Technik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg