Arfas Skrevet Mars 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 Hei! Hva syntes dere om Mekonomen? Noen erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Mars 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 Vis bilen må på verksted så bruker jeg mekonomen. Selv er jeg fornøyd med både priser og hjelp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arfas Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 Jeg ser at det ikke er "Mekonomen" Verksteder men andre verksteder som tar sev av jobben? ER førstegangs bilen min. Må bytte reg reim :P Er redd for at hvis jeg får dem til og fikse bilen at det kan gå utover sikkerheten? Hvis de ikke gjør en bra nok jobb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Mars 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 Et grundig verksted gjør en grundig jobb. Da får du heller høre litt rundt der du bor og se hva andre har å si om de forskjellig verkstedene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ligaya Skrevet Mars 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 Jeg har brukt Mekonomen på Storo i Oslo (Nordhagen bil) ved et par anledninger, og kommer ikke til å bruke de igjen. Selv om prisen på arbeidet relativt sett var grei så fikset de ikke problemene ved første gangs reperasjon, og påførte meg i tillegg unødvendige reperasjoner da bilen var inne gang nr 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arfas Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 Tingen er at jeg ikke har cash. Må bytte Reg reim ASAP SÅ Mekonomen kortet er en grei løsning frem til jeg får lønning. Derfor jeg er litt keen på og bruke Mekonomen verkstedene. Men fant ut at ikke alle har mekonomen kortet :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiksTv Skrevet Mars 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 Mekonomen verkstedene har jeg bare hatt gode opplevelser med. Selve butikkene vil jeg helst slippe ha noe med å gjøre. Siter HPI Savage 25 Limited Edition Tamiya Subaru Impreza 95' Citroen ZX 1.4i GT: Frzagmr PSN: uaij446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg