EspenLia Skrevet Mars 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 Trenger du deler fra en 1996 Chrysler Stratus så har jeg noen :) Hel bil 5000kr Er ikke helt hel da er pelt av noen deler men motor girkasse er fortsatt inni. Mangler: Dynamo Alt som lyser uttafor, untatt blinklysa i skjerma begge bremsecallippra bak. Noen Interiørdeksler Abs styresentral Husker ikke alt :P Selger også i deler, skal pelle frahverandre bilen før sommern. Da skal motor girkasse og alt som er brukbart ut og skrotten til høggern. Ta kontakt 986 46 999 espenlia@vikenfiber.no eller her på Bilforumet. Skal legge ut bilder bare jeg finner igjen ledningen til kameraet. :) Bilen er grå, med rustfarge i på skjørtet/kanalene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marthinio Skrevet Mars 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 Det skulle ikke tilfeldigvis være tåkelys foran på denne som jeg kan få kjøpe? :P Siter '00 Saab 9-3 2.0t '95 Chrysler Stratus 2.0 LE (X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenLia Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 Sorry, alt av lykter er borte :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenLia Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 Har lagt ut annonse på finn bare de for godkjent den så kommern :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg