Gå til innhold

1992 Audi S4 2.2TQ Avant

Ranger emnet

b0rre

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge bilen min grunnet annet prosjekt.

Bilen er en 92mod med 5trinns manuell kasse uten ulyder og en lettere modifisert 2.2turbo AAN maskin.

Det er en nylig overhalt RS2 turbo i bilen samt MTM 303hk chip og en 3bar map sensor. Har kjøpt en SPEC 3+ clutch samt rs2 highflow eksosmanifold, dette er ikke montert.

Ble også kjøpt med en ny resirk fra biltema som er montert samt en ny 1.9barA WG fjør. Org chipper følger med.

Følger også med det meste for å bygge full 3" eksos fra downpipe og bak i rustfritt. Mangler vel bare et flexirør stort sett.

Er 2 sett felger / sommer og vinter med veldig gode dekk på begge. Er ikke dekk av det rimeligste slaget heller så de holder nok en god stund. Er hhv 15? og 16" felger om det ikke var 16" begge settene. Dette skal jeg sjekke å rette opp. Skal også legge ut info om dekk.

Ellers har bilen et helt og pent sort quattro tøy interiør, der bilen nettopp har fått inn baksetet for å få omreg til 5seter og hvite skilter

Ellers har jeg byttet org IC siden den gamle var revnet.

Feil:

Org eksos har blitt kjørt av i DP, så har vært på verksted å fått påsveist ny men her har de ikke skrudd fast eksosen i girkassa igjen så den ligger å slenger borti litt her og der (derfor er det handlet inn nye deler for ny eksosbygg.) Bilen er godkjent senket å virker noe lav for min smak, men god å kjøre.

Det er cruisecontroll på bilen men denne er koblet ut såvidt jeg vet, forrige eier sa det ikke fungerte og han trodde dette var tatt bort. Ikke sjekket siden jeg ikke har noen mulighet for å stå andre steder enn ute å se over alt. - er vel heller ikke det store tapet den CC i mine øyne.

Er noe småtteri av rustbobler, men ikke noe alvorlig. Trengs ikke å bli tatt med en gang men burde ikke drøye alt for lenge.

Frontfangeren mangler listverk men er opplakkert på verksted. - ble byttet etter at bilen ble rygget på og et hengerfeste tok fronten og AC radiator. Begge deler ble byttet så er ny AC radiator,gass mm.

Beltet høyre side bak mangler denne lille "knappen" som stopper beltet i å gå for langt inn når man ikke bruker det, så må skru av beltet i festet under sittedelen for å få det funksjonabelt igjen. Er bare å få tak i en sånn liten plastsak å klemme på.

Er kanskje ikke en feil , men det er UFO bremser foran.

Quattro varmetråder i luka fungerer ikke, lurer på om dette bare er en ledning. Fungerte tidligere.

Ellers virker alt på bilen bortsett fra varme i setet hos fører.

Det er gjort mye med bilen de 7 årene forrige eier har eid bilen så er kvitteringer for en del 10talls tusen, kjenner forrige eier godt å han er veldig rolig av seg og passer på tingene sine.

Så til det som er bra:

Nylig byttet regreim,olje på motor,gir,diff.

Byttet clutchpedal siden den gamle knakk rett ved masterpumpe-festet.

I teknisk bra stand. -Nylig EU godkjent.

Bomba fungerer stort sett feilfritt, kommer sjeldent opp bremsefeil i displayet: )

Begge calippere bak byttet av forrige eier for ikke lenge siden.

Ingen ulyder i motor,girkasse diff.

Byttet hele lysrampen bak i denne klarglass utgaven - hadde en liggende fra forrige S4'n.

Montert remote på sentrallåsen.

Quattro-varmetråder i bakruta

Org vinge på luka.

Ny LMM

Nytt GreenFilter

Om det er noen spørsmål så fyr i vei Har sikkert glemt en del men det kommer nok.

Bilder: - PS! Har ikke fått vasket bilen grunnet superdårlig vær ute, og nekter å bruke vaskemaskin. Er spylt av for øyeblikket og ser den virker noe grå, men den er svart i utgangspunktet.

Pris: 65.000 / Bud

Kontakt info:

Stian.b0rresen@gmail.com

Mob: 97010308

MSN: Stian64@hotmail.com - Ikke send mail hit, blir aldri sjekket mail på.

BILDER:

850514.jpeg

850515.jpeg

850516.jpeg

850517.jpeg

850518.jpeg

850519.jpeg

850520.jpeg

850521.jpeg

850522.jpeg

850523.jpeg

850524.jpeg