Gå til innhold

Min -02 Passat 1,9 tdi Highline

Ranger emnet

idadb

Anbefalte innlegg

Igår kveld havnet jeg ufrivillig opp i asfaltering. Slik så da bilen min ut idag tidlig. Et trist syn:

30082011381.jpg

30082011382.jpg

30082011383.jpg

30082011384.jpg

30082011385.jpg

30082011386.jpg

Men etter flere runder med Prickbort, clay, såpe og vann ble det bra til slutt. Her er bilen satt til laveste lovlige høyde fremme (og dessverre litt lavere bak). Må på BT så da må den bare være sånn så lenge. Har planer om å justere den ned over vinteren. Noen som vet om jeg må ha 4 hjulskontroll bare for noen cm fremme?

30082011392ps.jpg

30082011391.jpg

Bilen har også fått VACN skiltplater og nye plastskilt:

30082011389ps.jpg

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den bilen her er alt for høy! Hørt noe fra verkstedet eller?

Hehe ejg vet, men som sagt; Må nok en tur på BT så da må den være sånn så lenge. Så er det vinter og da er det bare en fordel. Justerer den ned neste vår ;)

Jepp det har jeg. Makan til frekk, arrogant *****sekk skal du søren meg leite lenge etter! :( Prøvde det han kunne å legge skylda over på meg. "Er ikke felgene nye da?" (Hva f*** har det med saken å gjøre?!), "Du vet vel at man skal etterstramme etter så og så lenge?" (Jeg hadde da for f*** ikke kjørt mer enn 500 m!!) Og skrapingen? Nei det var ikke tale om at det var han. 110% sikker var han på det. Javel...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet du hvertfall at du aldri skal ha noen av bila deres der igjen.. Jeg ville fortsatt ha sendt en anmeldelse på verkstedet når det ikke gidder å rydde opp i det å heller skylder på kunden.

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet du hvertfall at du aldri skal ha noen av bila deres der igjen.. Jeg ville fortsatt ha sendt en anmeldelse på verkstedet når det ikke gidder å rydde opp i det å heller skylder på kunden.

Nei det er helt sikkert. Jeg hadde bestemt meg for det før jeg i det hele tatt snakket med fyren, og vi kan trygt si at han styrket den bestemmelsen!

Jeg tror ikke jeg kommer så langt med noen anmeldelse. Ingen har jo bevis for noen ting, så det vil nok bli henlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett, man leverer ikke bilen sin til idioter som ikke klarer å montere et hjul engang ;) Men var skrapene dype?

Nei det er helt sikkert. Blir nytt verksted neste gang ;)

Ja tror det. Man ser grunningen liksom :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Litt oppdatering av og til er vel på sin plass :)

22.sept: Bilen ble godkjent med Supersport senkesettet :)

27.sept.: Var inne hos Møller for å se om den begynnende rusten under railsene går på garantien. Egentlig ikke sa han, men de bruker ofte å ta en 30% egenandel og 70% goodwill på sånne saker. Søknad sendes, jeg får svar om en måneds tid, og kanskje får jeg nylakket tak til jul :)

Endret av idadb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulrerer med godkjent senka bil.. Nylakka tak til julegave funker bra det :p

Takker og bukker :) Da er det bare å håpe at den synker nok gjennom vinteren at jeg ikke trenger å senke den mer :p Nå er det 1 cm forskjell fremme og bak, så jeg lever i håpet hehe.

Nylakket tak er en fin julegave vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger det du har gjort med bilen. Har planer om å kjøpe passat selv neste gang og ser etter planer å dette var en fin start, har mye av samme planene som deg:) også ere utrolig ergelig alt du ha måttet gjennomgå får å få det til:( ikkje bra... men du får ha lykke til videre, jeg skal følge spent med:D

Så koselig å kunne være til litt inspirasjon :) Ja veien hit har vært utrolig lang og kjedelig på mange måter, men satser på det går bedre fremover når jeg utelukker visse verksted..

Viss du lurte så er videre planer:

-Sote ruter

-Rieger eller Cupra R leppe i front

-Lamin-x på lyktene (tint)

-Nye høytaler rundt om

-Cleane bakluken

Tusen takk :)