Gå til innhold

Bytte av enderør på Audi 100 C4

Ranger emnet

one

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...

Eksospotta di må du for all del IKKE velge en Biltemaløsning som du skrur på det ser helt j....ut!!! Jeg har en A6 og har fått sveiset effektannlegg til hele bilen for 6 tusen kroner fra manifoilen og bakover (ja riktig, katalysatoren ligger i garasjen). Tipper en bakpotte ferdig montert ligger på cirka i underkant av 2 tusen. Hva med å velge doble rektangulære rør i steden?? Kler bilen utrolig fint!!

Jeg har også en Kamei grill (dog uten Kamei emblem), vil tippe du går lei den etterhvert, vurder også en S4/S6 grill!!

Thomas K

- er faen meg fotgjenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke samme grill på a6/s6 oh a100/s4, panseret er ikke det samme. Poenget mitt var at en S-grill er fetere enn grillen på en "vanlig" c4, på A6/S6 har S-grillen færre og bredere sprosser, er ikke helt sikker på A100/s4. Jeg har hvertfall gått lei nettinggrillen! Ser at norskbildelsenter selger en nettinggrill for kr 2100, noe som er sykt dyrt. Jeg kjøpte min i Danmark for under tusenlappen!! Sjekk ut bruktforumet på http://www.nordicaudi.com, sikkert en lur svenske som har en til salgs!!

Thomas K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt, S4 bygger på A100, ergo samme karosseri og samme grill-størrelse. A6 og S6 har samme form på grillen, forskjellen er at S6 har færre og breere sprosser enn en vanlig A6. Med andre ord ser S6 grillen tøffere ut!! A100 og S4 grill går om hverandre men ikke med S6 og A6!

Thomas K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Thomas K

Eksospotta di må du for all del IKKE velge en Biltemaløsning som du skrur på det ser helt j....ut!!! Jeg har en A6 og har fått sveiset effektannlegg til hele bilen for 6 tusen kroner fra manifoilen og bakover (ja riktig, katalysatoren ligger i garasjen). Tipper en bakpotte ferdig montert ligger på cirka i underkant av 2 tusen. Hva med å velge doble rektangulære rør i steden?? Kler bilen utrolig fint!!

Jeg har også en Kamei grill (dog uten Kamei emblem), vil tippe du går lei den etterhvert, vurder også en S4/S6 grill!!

Hvordan blir lyden på 2.5TDi med effektanlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har effektanlegg, sportssfilter og høyere turbotrykk, og bort med katten. Lyden skal jeg love deg er vanvittig rå, du hører ikke at det er en diesel, men at det er en rekke femmer som "snerrer". Kan anbefales, bruker også mindre diesel, får den ned i 0,4 på langkjøring (da kjører jeg pent). Et annet tips er også og blindkoble EGR ventilen og glassblåse innsugsmanifoilen!!

Thomas K

Lenke til kommentar
Del på andre sider