greipfrukt Skrevet Mars 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 Har fått tak i orginal iPod-adapter fra VW for å montere i min 06 Passat 3C. Spilleren er RCD-300 og adapter er 000 051 444 k . Den blå kontakten setter jeg rett i spilleren, den er grei, men så er det en brun ledning med en konktakt i enden (jord??) , hvor skal denne ? Fant det ikke ut, så prøvde med kun den blå kontakten i , uten hell, så regner med at den skal i ett eller annet sted. Når jeg har fått i alt, må jeg gjøre noe på selve spilleren, eller vil det komme opp automatisk når jeg kobler til iPod ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 (endret) Ta ut den blå igjen, den brune skal skjøtes inn på tilsvarende kontakt i dashbordet. Deretter setter du inn den blå kontakten. Dette står vel også i monteringsanvisningen? Og alt skal dermed fungere ja, men du må velge CDC som inngang såklart. Endret Mars 26, 2011 av TransMedia Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greipfrukt Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 http://www.passatplus.de/umbauteile/iPod-Adapter/1K0051445.jpg Slik ser kabelen ut, den ene har jo en kontakt ? Den andre er hos meg avklipt, er det jord ? Å den skal da evt. ikke et bestemt sted ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Det er jord ja.. du får sette på en ringkabelsko og feste den på egnet sted da bare. Begge er jord ja. Poenget er uansett å jorde interface'et før den får strøm fra spilleren. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greipfrukt Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Så den er avklipt setter jeg kabelsko på å fester en plass hvor det er jord. Og den andre fester jeg ret tå slett bare i tilsvarende kontakt ? Står den i en annen fra før av, eller ligger den ledig og ubrukt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2011 Begge er jord, de er bare ment å være et mellomstykke/skjøtestykke for en eller annen original jordingskontakt til sigarettenner eller whatever inni dashen der. Siden den er klippet av, kan du sette på en kabelsko og feste på et jordingspunkt ja. Den andre kan bare dingle som den er. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg