sven410 Skrevet Mars 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 Jeg holder på å klargjøre en bil jeg har for lakk, og har i den forbindelse handla meg et sett med skjermer fra veng... en kompis mente på at den svarte eller brune lakken på de kun er transportlakk, og skal slipes helt av... har aldri gjort det tidlgiere(bare mattet ned), og har endt med hyfsad resultat, men har og hørt om at å ikke slipe helt reint vil kunne ende med at lakken flasser... Hva er riktig OBS... skal ikke lakkere med billakk, men med maskinemalje fra Esbjergpaint, dette er et sånt nesten gratisprosjekt der jeg skal sette istand en bil med deler jeg har slengende på verkstedet som ikke trenger være strøken, men sånn ca hyfsad:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet Mars 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Ny delere skal mattes ned med p320...man trenger ikke slipe all grunningen bort,men hakk og striper må slipes ut. Så må man grunne de nye delene,la det tørke...kjenne over at det ikke er ugjevnheter som lakkstøv/appelsin....er det lakkstøv/appelsin,så sliper man det med 400 hånd og uller kanter....Vær sikker på at grunningen er helt tørr,for ellers river du den når du begynner og slipe. Så kan du sette igang med lakkeringen.... Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Det var det jeg trodde ja:) takk skal du ha:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg