johand6 Skrevet Mars 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 Noen som vet om et sted man får kjøpt et rimelig vagcom set? Kjøpte et billig på ebay fra hongkong men det funket ikke.. Det jeg skal er å fjerne feilkode for airbag og kode nøkkel på nytt hvis det er mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 Jeg tror både airbag og nøkkelkoding krever at du har en lisensiert og registrert originalutgave av vagcom, så det er nok ikke så lett å få tak i billig. Hvis en kabel til 10$ hadde vært nok for å kode en nøkkel, ville det ikke vært særlig vanskelig å stjele en bil heller, så vi får vel være glade for at det er som det er :thumb Når jeg trengte å slette airbagfeil på golf3'en jeg hadde, fikk jeg en på vacn til å hjelpe meg for en billig penge. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 (endret) Sletting av feilkode for airbag funker med gratisversjonen av VAG-COM. Er du sikker på at ikke billigkabelen fungerer. Er gjerne litt plunder med USB oppsett. Se her: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/158766-The-20-eBay-VAG-COM-Cable-Walkthrough-*Revisited* Edit: Om PC er koblet til Internet når du setter inn kabelen vil den oftest finne USB driver selv. Trenger ikke å ka kabelen tilkoblet bil for denne fasen. Etterpå trenger man bare å se i DeviceManager hvilke COM-porter som er tildelt, og prøve i VAG-COM. -- Endret Mars 27, 2011 av Bwana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg