Gå til innhold

Forslag til kraftig basskasse?

Ranger emnet

peder92

Anbefalte innlegg

Parkway, har du vært å hørt i bilen til joakim nå? Spiller bra den lilla kassa hans, men fronthøyttalerene hjelper godt til dem også, hehe

Den bilen hørtes jo bra ut selv med kun Tang band 6'5" ;) Ble overrasket over bassen de klarer å få frem.

hei.jeg tror hva parkway hinter til.hehe.di 8" til dd spiller meget bra.koster vel 2500 pr stk hvis jeg ikke husker helt feil.ville gått for di jeg ;).mvh kim

8" spiller stort den ja, men tenkte mer på 15" ;) Tror DD sin serie ligger på rundt 2.3-3k eller noe. Er ikke feil å velge noe fra DD altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår