coolface Skrevet Mars 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 Hei :) Er ny på forumet og visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne tråden her, så legger den bare her jeg :) men til saken: Jeg har en Hyundai galloper som skal selges, 1998 modell, 160 000 km, 7 seter, flott interiør, nye bremser, nye piggdekk, nytt batteri og kule felger. Eneste problemet er at blokken er sprekt. Så jeg er veldig usikker på hvor mye jeg kan få for den. Så hadde vært fint om noen kunne ha fortalt meg akkurat det :p. Takk på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 Vel, siden det er et rep.objekt så går den jo endel ned i pris i forhold til de som ligger på f,eks http://www.finn.no Så du får skrive bud over 35k og satse på at det går bra. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg