RiksTv Skrevet Mars 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 Hei, jeg har nettopp demontert toppen på bilen fordi jeg skal planslipe toppen og skal bytte alt av pakkninger i toppen. Men er det noen lur måte å skjekke stempelringene før jeg setter på toppen igjen? Jeg har utstyr til å teste konpressjon, men da må jeg jo ha toppen på.. kan jeg helle olje nedpå stemplene og se om det renner igjennom? Siter HPI Savage 25 Limited Edition Tamiya Subaru Impreza 95' Citroen ZX 1.4i GT: Frzagmr PSN: uaij446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2011 Du kan jo begynne med å kikke etter riper i sylinderveggene, elelrs så kan du sette stemplet midtveis i sylindrene, fylle opp med diesel og se om det er noen plass det forsvinner unormalt fort, men noen bedre metode uten vider demontering vet jeg ikke om. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg