OleKGS Skrevet Mars 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 Hei! Sitter her med en '84 190D med automat, som ikke vil gløde. Det er ikke tenningslåsen som er problemet, hvis den kunne ha vært det, siden den ikke er tilstedeværende. Så da lurer jeg på hva som kan være årsaken til mitt lille problem. Jeg klarer meg uten gløding, men kassa blir litt vrien å starte når gradestokken nærmer seg null. På forhånd, takk! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2011 Du kan jo begnne med å sjekke sikringen på gløderelèet, en smeltesikring mellom 2 skruer. Er det noe liv i glødelampa? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleKGS Skrevet April 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 Hadde helt glemt denne tråden, men problemet er fortsatt tilstedeværende. Nei, det er ikke noe liv i glødelampa =S Hvis du/noen vet hvor glødereleet sitter, hadde det vært fint. så jeg slipper å lete gjennom hele bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 15, 2011 Rapporter Share Skrevet April 15, 2011 Siter på V innerskjerm, svart firkanta boks, du kan jo starte emd å sjekke sikringen, er den defekt er det mulig ledningene har gnisset en plass og laget kortslutning. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre93 Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Låner denne tråden da jeg har et lignende problem. Glødelampa mi begynner og lyse noen sekunder etter jeg har fått start på bilen... Kan det være treigt rele? Spent på hvordan det blir i vinter, i værste fall legger jeg opp egen bryter og gjør det manuelt:) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg