Håkon A Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Diskuter saken her. :DArtikkel om Streetmeet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 woohoo! må få rævva i gir og få bytta motor til dette gitt! :) ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Originally posted by Hawkon woohoo! må få rævva i gir og få bytta motor til dette gitt! :) samme her! 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 blir 18 den 22. *håper på kjapp oppkjøring* :) Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Originally posted by Hans samme her! ... og nei, mente ikke motoren på den lekebilen jeg har som avatar... men, hvordan blir det med arrangementet? Blir det bare 'møte her' lissom, så bare ruse litt og glane rundt, så dra etterpå? ikke noe cruisin' først og en major BBQ med piker vin og sang? :) litt kjipt å kjøre så langt for så å ikke gjøre noe supersosialt etterpå - køye for seg selv... (har ikke vært på treff før) :rolleyes: ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Må få banket på plass TSW felgene da, nekter å vise meg med orignale 13" stålfelger :mad: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Da skal forhåpentligvis Crazy Tuning være ferdig og, men den må bli stående i messehallen :( Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 håper min er ferdig til da. Er ihvertfall planen å komme kjørende med ferdig (eller ihvertfall kjørbart) prosjekt - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Jeg skal ihvertfall være der. Om jeg kjører eller går er usikkert ennå :) Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by marius Da skal forhåpentligvis Crazy Tuning være ferdig og, men den må bli stående i messehallen :( Dra på biltreff med bilen parkert i en hall?? Whats the point? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by DeejPhant Dra på biltreff med bilen parkert i en hall?? Whats the point? kanskje fordi bilen står på en stand midt inni en hall....ekke bare bare å kjøre ut :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Bor 50m unna... umuli for meg å misse det.. bare å sveise på brumme potta i tide da... - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by Camryfellow Bor 50m unna... umuli for meg å misse det.. bare å sveise på brumme potta i tide da... ikke lyst til å stille teltplass i hagen eller noe? ;) neida, finner meg vel en plass å natte i oslo... PS: skulle gjerne fått et lite kart her? eller er OBS umulig å misse? :rolleyes: ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Ajajajajaj!!!! 24.april, det er under 2mnd til det, trokke jeg har lappen da gitt. Men på streetmeet kommer jeg. VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 :S dagen før 18-årsdagen:s jaja, kommer for det da:D med 240power:D og steamen willie beamen!! Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg