Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 I'm there.. Forhåpentligvis med ny front.. 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Dukker vel opp med et eller annet :D "stripa" på lillestrøm er bare et par hundre meter unna OBS, så jeg regner med at en del folk blir med på litt cruising utpå kvelden/natta.. få fyllt opp storgata litt skikkelig hadde vært tøft :D - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Jeg får vel surre meg nedom en tur for å se... Kommer mye ann på føret åssn bil man bruker :D '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Få et opprop på hvem som kommer a! glemte å adde poll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 ummmm... lyst å dra nedover ja... Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Ok Håkon... JEG kommer :D (med venner) - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by Shadow_iX Jeg får vel surre meg nedom en tur for å se... Kommer mye ann på føret åssn bil man bruker :D :D aWeX: tjener du ikke $$ på disse importbilene dine ?! Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 JEG kommer, og ser jeg deg der IVERS får du pryl..... nei da, prøve å skrape sammen et vrak til da.... -SHIBBY- :D - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 ey ey ey ey, sakte i bakkene..... Prøver du å si at Camry er vrak? - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 nei, han over deg som kjører en er det....:D det jeg mente var at jeg må få meg no å kjre med til da....:) - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by Hans samme her! øy..bare spør her nå (med engle fjes og hunde øyne)..ska du bortover med camaron eller en annen bil?? og om du ska med camaron... har du lyst på en gjest og en liten slump bens penger?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 flere som kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dobar Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Hele Geekyboys kommer ihvertfall, med 8 biler. Blanda drops og annet snacks;) Låner - Nissan Maxima 3.0 V6 - Toyota Avensis 1.8 VVT-i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Jeg kommer med følge ifra kragerø... _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Jeg kommer vel :) Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg