JHS Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Kommer vel til og ta en tur med Civicen, hvis den ikke står på messa da... Det vet jeg ikke enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Originally posted by SnoStorm Momo og jeg får ta kollone fra sørumsand:D Tror ikke det. Greit å komme fram før søndag da ;) Kan ikke ha med sinker. - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 hmmmm.....vuderer å ta en tur jeg oxo.....vi får se..... hapyhappy 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Jeg kommer, eller kommer iallefall med bilen min, + sjåfør, nå skal det drekkas... SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladden Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Jeg kommer vel regner jeg med! da bør han godeste sharif ha fått felga mine ut av den konteriner'n! det var problem nr 1, nr 2 er at jeg kan bli sendt til ørlandet eller bodø, er jo i millitæret! da kan det bli litt leit å ta en tur, men vi satser på rygge og streetmeet! "wish me luck" Nå er jeg tilbake med golf 2 prosjekt, endelig! X-Golf 2 X-sierra X-dame (tid til å skru bil igjen) Hils innom http://home.no/ladden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Originally posted by Ladden Jeg kommer vel regner jeg med! da bør han godeste sharif ha fått felga mine ut av den konteriner'n! det var problem nr 1, nr 2 er at jeg kan bli sendt til ørlandet eller bodø, er jo i millitæret! da kan det bli litt leit å ta en tur, men vi satser på rygge og streetmeet! "wish me luck" si du sliter med vinter dep. da blir det rygge vettø....der var jeg...hoho. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Originally posted by The cowboy øy..bare spør her nå (med engle fjes og hunde øyne)..ska du bortover med camaron eller en annen bil?? og om du ska med camaron... har du lyst på en gjest og en liten slump bens penger?? hehe Åja, den var til meg den.. Så det først nå :) Tviler på at Camaron er ferdig til detta, du skal heller få sitte på til et annet treff i sommer :) 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Originally posted by ozzy :S dagen før 18-årsdagen:s jaja, kommer for det da:D med 240power:D og steamen willie beamen!! Sorry,........ er nokk 18års grenser..... No kids allowed! Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Tape-R: hvorfor bytter du nick hele tiden?? 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Originally posted by Quicksilver Tape-R: hvorfor bytter du nick hele tiden?? han har regga seg på nytt..han har fått lov av forumpappa.... bare fordi han faktisk driver med bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 og gjett hva:) jeg hakke finni på no dumt ennå :) *aplaus* Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Originally posted by JHS Kommer vel til og ta en tur med Civicen, hvis den ikke står på messa da... Det vet jeg ikke enda Ser dama di råner E18 innover mot bærum hver ettermidag.... erru du som har styla bilen?..... hennes altså:) Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toffer Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 jeg tar meg den friheten å si at vi kommer nok iaffal 5 biler fra særp/fredrikstad :p http://toffer.org/pug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 kommer enten med hiacen, eller med passaten til marius... han har planer om å lege igjen litt gummi på bakken Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hybris Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Når stenger det senteret? 20 eller 21? -- Hybris / Thorbjørn http://www.getawayinoslo.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg