Azzido Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Her kommer fortløpende info om hvem og hva som blir med ifra kragerø osv... regner med at vu ender på totalt 10-12 biler... http://streetsofkragero.azzido.no/ _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Kanskje jeg slenger meg på en eller annen kolonne som går gjennom Vestfold hvis bilen blir ferdig! Hadde vært morsomt... Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krs Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by Shyggen Sarp ja.. Sharifs.. ikke dum idè egentli.. trenger og kalosjer.. ser ut som det blir til de kjedelige 16" hjula.. skulle egentli ha 17 eller 18" lettiser.. men, må kalkulere litt mer i budskjettet først.. Regner med å dra innover så jeg er hos Sharif i 10-11 tida.. Blir nok et par som kjører innover.. Ford Mondeo Ghia MK3 Grand Voyager 3.3 LE x Audi A8 2.8E quattro x Audi S4 2.2T sedan x Audi coupe 2.3E x Audi 80 1.8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Om jeg dilter etter sier jeg ifra.. :) vet nemmlig ikke hvor sharifs ligger :D men, hyler ut eller sender en PM om jeg finner ut at jeg skal sniffe eksosen din på tur oppåver :D Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krs Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Bare å si ifra det ! :) Ford Mondeo Ghia MK3 Grand Voyager 3.3 LE x Audi A8 2.8E quattro x Audi S4 2.2T sedan x Audi coupe 2.3E x Audi 80 1.8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Noen som har blitt enige med seg selv om når det "starter"? '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab 93 Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 jeg kommer med, gleder meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peugeot 206wrc Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 jeg kommer en tur med scootern.....kommer det mange med mopeder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by SnoStorm høøøøy men skal vi ta en kolone erik også får vi med oss danemark og noen til. Møtes på SS stasjonen rund 19.00 eller 20.00 Dannemark er ikke hjemme den helga tror jeg, så nei det blir nok ikke noe kolonnekjøring. Bruker heller ikke 1 - 2 timer til lillestrøm da. :rolleyes: - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 kommer jeg å, gleder meg :D :D :D lenge siden siste streetmeet nå!! det forrige på strømmen var helt sinnsykt bra! håper det er blir like bra, om ikke bedre;) litt kjipt at det ikke er like bra stripe å gi på som på strømmen el ikea på furuset men :( håper ikke messa på hellerudsletta ødelegger så altfor mye da, hvis mange grombiler blir stående der tenkte jeg på. kommer i aasen råners one and only 240 power! aasen råners fo sho, holla back aasen!;) R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 ooooh!! Lyst å dra! Er litt langt å da sju.. men får se hva ma kan få til:) Ser ut som det blir stort:) Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by Stephan ooooh!! Lyst å dra! Er litt langt å da sju.. men får se hva ma kan få til:) Ser ut som det blir stort:) bare få med flere det. kjøre kolonne nedover. Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Hm. Mine psykiske evner forteller meg at det er en stor mulighet for at bilen står jekket opp, uten støtfangere, og med en sterk lukt av glassfiber rundt seg den kvelden... http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by vagen Hm. Mine psykiske evner forteller meg at det er en stor mulighet for at bilen står jekket opp, uten støtfangere, og med en sterk lukt av glassfiber rundt seg den kvelden... får låne deg ei kjerre da vet du. så du får stikki bortom uansett. bor du ikke i området her for tida btw? Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jessi Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 ingen andre jenter enn meg som skal dit? jaja jeg kommer hvertfall en tur innom..:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg