momo Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Dukker opp som passasjer i en førgasar trimmad sierra ;) Godlyd :D - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4r Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Jeg stiller opp med meg selv og bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Blir meg og en kompis i min svenske MK3 :) Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Motorfestivalen blir unik og KJEMPE SJEF :D Kom å seee ;) Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 OBS! Tiden er flyttet en time tilbake For folk fra (hovedsaklig) Sarpsborg og Fredrikstad som skal til Lillestrøm: Det vil mest sannsynlig bli kolonnekjøring oppover fra Esso Grålum rundt 15:30 på Lørdag. Møt opp 15:00 om du/dere vil være med. Bare å se etter f.eks. en ku-bil som kjører :p Første tur fra Esso Grålum går først til motorshowet. Så fra motorshowet rundt 20:00-20:30 til Streetmeet på OBS!. Biler som kommer i kolonnekjøring; Toyota MR2 Honda Civic Toyota Carina (ku-bil'n) Peugeot 405 GTX Opel Vectra Opel Calibra Turbo Muligens med i kolonne (vil bli oppdatert når jeg vet svaret): Volvo 240 GL Toyota Corolla Opel Vectra 2000 gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondafan Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by Camryfellow neh, bare tenkte at den var nærmere.... det er ikke så fryktelig langt til andre siden av stasjon der hvor shell er ;) Vil ha S14a X `93 Honda del sol X `86 Passat Combi :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nasty_S2 Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 noen fra konsvinger traktene som skal dit???? send meg mail a så kan vi få ordnet en kolonne??? Nasty_s2@bluezone.no Toyota supra TT Audi S2 (solgt) Corrado G60 (solgt) http://www.nasty-racing.com http://www.extremeteam.no/ http://carputer.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladden Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 regner med jeg tar meg en tur! Nå er jeg tilbake med golf 2 prosjekt, endelig! X-Golf 2 X-sierra X-dame (tid til å skru bil igjen) Hils innom http://home.no/ladden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Originally posted by oleoleole For folk fra (hovedsaklig) Sarpsborg og Fredrikstad som skal til Lillestrøm: Det vil mest sannsynlig bli kolonnekjøring oppover fra Esso Grålum rundt 16:30. Møt opp 16:00 om du/dere vil være med. Bare å se etter f.eks. en ku-bil som kjører :p Snakker du om Fredag eller Lørdag nå OleOleOle? Lissom kjekt å få sånt opplyst (er ikke tankeleser på så lang avstand :D ) 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Bad'roc is coming! sombrero Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Tenkte litt på å starte opp idag men, om det blir kolonne så kanshe jeg venter til imorgen.. Tenkte overnatte i Lillestrøm å tilbringe dagen på motor messa, og rånekveld så kjøre hjem natt t søndag.. Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 det er ikke så fryktelig langt til andre siden av stasjon der hvor shell er Check my location;) Er klar over den, men hvis du ser det opprinnelige spm. ser du at han lurer på stasjoner foruten shell (vet ikke hvorfor de ikke er gode nok, kanskje priser?) - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Originally posted by Kid-A Bad'roc is coming! sombrero det er bra :D gleder meg til å se den irl. ta med kamera og ta massssssse fine bilder :D så skal du få lov til å lære meg et triks med hvordan jeg tar bilder av biler i mørket uten at blitzen fucker alt. Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
japsebil Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Gleder meg som en unge til imorgen!!!:D x-93 mod. Peugeot 405 GTX -97 mod.Mazda 323f 1.8 Neste bil: Peugeot 206 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super-Ida Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 <--------- kommer.. sammen med kjærsten aktiv påsitter i lany's a3 1,8T *ler* nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg