erti Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 .. Ettersom jeg er helt fersk i dette.. hva skjer på streetmeet, er det noe 'poeng' ut over det sosiale ? og er dette noe å vise frem ? http://www.ertiserver.org/bilenmin.html http://www.harlekin.no/ ... og selv om jeg bare har kassettspiller blir det vel lyd rundt der... greetz ******************** ^Erti^ www.harlekin.no ******************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by Mirus Jeg får vel ta frem Hondaen, klistre på noen skilter og komme en tur jeg også. hmm...treger man skilter for lørdagen også?varer treffet til utpå søndagen eller? ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondafan Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by erti .. Ettersom jeg er helt fersk i dette.. hva skjer på streetmeet, er det noe 'poeng' ut over det sosiale ? og er dette noe å vise frem ? http://www.ertiserver.org/bilenmin.html http://www.harlekin.no/ ... og selv om jeg bare har kassettspiller blir det vel lyd rundt der... greetz streetmeet er ALTFOR mange biler inne på en parkeringsplass... masse folk som står å juger.. og en del annet snax som kommer etterhvert.. blir alltid litt annet moro.. noen som bruker opp vinterdekka osv.. :D Vil ha S14a X `93 Honda del sol X `86 Passat Combi :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamen Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Jeg kommer med full bil, og kanskje en annen kamerat i sin bil, vet ikke hvor mange som skal være med i den. Dette blir morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Er det noen ESSO stasjoner i nærheten av streetmeet? Den stenger vel ganske tidli? Hvis du skal ut å handle pølse eller no sånt skvip utover kvelden.... - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Har nå fått bekreftet at Bjørnstad bil kommer på Street Meet med en 350Z og en Nissan 240Z som har bremsa 560hk på hjulene. Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Hmmmm... kanskje kombinere det med DETTA da Noen flere som tar samma ruta på Lørdagen??? 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Er nok en del ja, men jeg har hørt om noe greier i Oslo på grünerløkka eller noe sånt som skal være enda tøffere. Ikke vet jeg, men rykter her og der. Hvis noen vet noe om det, gi meg informasjon takk :D (Tider etc.). Men om ting skulle skjære seg litt, blir det nok en tur på exposenteret. Eh, jeg blir mer og mer forvirret når jeg leser på forumet og sjekker motorfestivalene osv. hellerudsletta, exporama, bilsport. Forvirrende! Hvor er hellerudsletta? Er det ved exposenteret? Eller ag-urk... PS! Sikkert stort virrvarr av navn her også ja :p gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 HÆ? Er det ikke en døgnåpen Esso? huff. Hva er det dere Lillestrømfolk lever av da? Kan jo ikke henge på en shellstasjon f.eks. ;D gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by oleoleole HÆ? Er det ikke en døgnåpen Esso? huff. Hva er det dere Lillestrømfolk lever av da? Kan jo ikke henge på en shellstasjon f.eks. ;D Er en shell ikke langt unna som er døgnåpen. den man kjører forbi etter Rælingstunnelen. er også en shell på strømmen og en på lørenskog. alle døgn åpne. såvidt jeg vet er esso på lørenskog og statoil ved lørenskog stasjon de eneste andre stasjonene som er døgnåpne og ikke er shell. Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by ViceGuy Hmmmm... kanskje kombinere det med DETTA da Noen flere som tar samma ruta på Lørdagen??? vi blir en kolonne på 8-9 biler ifra kragerø som skal først på motorfestivalen og streetmeet etterpå... gleder meg som en unge =) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Hva med statoilen på kjeller da.. døgnåpen den og... - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by Camryfellow Hva med statoilen på kjeller da.. døgnåpen den og... okai. henger ikke så mye på kjeller så visste ikke det :D men takk for tipset :D Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 neh, bare tenkte at den var nærmere.... - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Noen fra mjøsdistriktet som har tenkt seg nedover eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg